Advertisement

Blacklight animatroniki - to nowa generacja animatroników pojawiający się w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Pojawiają się w poziomach Hardmode i niektóre z nich są dodatkowymi antagonistami podczas rozgrywki.

Wygląd

Blacklight animatroniki są takie same jak ich oryginalni odpowiednicy, jednak posiadają inną paletę kolorów. Niektóre są jarząco niebiescy, a niektóre wyglądają jak shadow animatroniki. Zazwyczaj mają jeden kolor, między innymi czarny oraz świecące oczy.

Lista

Dark Freddy

Główny artykuł: Dark Freddy

Dark Freddy w Parts & Services

Dark Freddy (znany również jako Blacklight Freddy) - to blacklight odpowiednik Freddy'ego Fazbear'a pojawiający się w trybie Parts & Services w wersji Hardmode. Jest podobny do Shadow Freddy'ego z drugiej odsłony gry.

W trybie Parts & Services w wersji Hardmode zastępuję on miejsce Freddy'ego i posiada te samo zachowanie co on. Podczas rozgrywki z Dark Freddym pojawiają się Fredziaki. W poziomie Pizza Party z trybu Night Terrors w wersji Hardmode Dark Freddy może zjumpscare'ować gracza jeżeli ten będzie za długo przebywał w jednym z pomieszczeń. Inaczej niż w Parts & Services, wtedy w jumpscare'rze widać, że jego oczy i zęby zmieniają swoją białą aurę na czerwoną.

Neon Bonnie

Główny artykuł: Neon Bonnie

Neon Bonnie w Parts & Services

Neon Bonnie (znany również jako Blacklight Bonnie) - jest blacklight odpowiednikiem Bonniego pojawiającego się w trybie Parts & Services w wersji Hardmode.

W trybie Parts & Services zastępuje on miejsce zwykłego Bonniego i posiada te samo zachowanie co on. Może nas również zjumpscareować w Dark Rooms w poziomie Blacklight Funtime Foxy'ego. jeżeli gracz podejdzie do endoszkieleta animatronika, który może pojawić się rzadko podczas rozgrywki. W Pizza Party z Night Terrors również Neon Bonnie może zjumpscare'ować gracza, gdy jego normalny odpowiednik podejdzie do nas w pełni.

Neon Chica

Główny artykuł: Neon Chica

Neon Chica w Parts & Services

Neon Chica (znana również jako Blacklight Chica) - jest blacklight odpowiedniczką Chici, która pojawia się w trybie Parts & Services w wersji Hardmode, gdzie zastępuje ona jej miejsce, ale posiada te samo zachowanie.

Pojawia się również w poziomie Pizza Party z Night Terrors w wersji Hardmode. Zjumpscare'uje ona gracza gdy oryginalna Chica podejdzie do niego w pełni.

Burnt Foxy

Główny artykuł: Burnt Foxy

Burnt Foxy w Parts & Services

Burnt Foxy (znany również jako Blacklight Foxy) - jest blacklight odpowiednikiem Foxy'ego, który pojawia się w trybie Parts & Services wersji Harmode, gdzie zastępuje on jego miejsce, ale posiada te samo zachowanie.

Pojawia się także w Night Terrors w wersji Hardmode.

Virtualtrap

Główny artykuł: Virtualtrap

Virtualtrap w Vent Repair

Virtualtrap (znany również jako Blacklight Springtrap) - to blacklight odpowiednik Springtrapa pojawiający się w poziomie Vent Repair'a Ennarda w wersji Hardmode.

Pojawia się również w poziomie Pizza Party z trybu Night Terrors w wersji Hardmode, gdzie może zjumpscare'ować gracza jeżeli ten będzie długo przebywał w Biurze o temacie tego z FNaF 3.

Shadow Mangle

Główny artykuł: Shadow Mangle

Model Shadow Mangle

Shadow Mangle (również znani jako Blacklight Mangle)- to blacklight odpowiednik Mangle z Five Nights at Freddy's 2 pojawiający się w poziomie Vent Repair'a Mangle w wersji Hardmode. 

Przypominają bardzo shadow animatronika, dlatego iż są jednolicie czarni a jedyne widoczne elementy to białe zęby, jedno oko, zęby endogłowy i oko endogłowy. Jak u innych swoich odpowiedników, Shadow Mangle też nie mają potwierdzonej płci. 

Ciekawostki

  • W plikach gry FNaF VR istnieją nieużyte modele wcześniejszych wersji blacklight animatroników. Zawierają one jaskrawe kolory, przeważnie fioletowy i różowy.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Blacklight animatroniki - Galeria
Animatroniki
Advertisement