FANDOM

Biuro (z ang. Office) - należy do jednego z jedenastu pomieszczeń (trzynastu, jeśli liczmy też drzwi, jako lokacje). Tym czym się wyróżnia jest możliwość przebywania w nim, co jest cechą unikatową w trzech pierwszych częściach Five Nights at Freddy's. Ale nie można go też opuszczać. Oznaczony jest po prostu YOU, a więc można się domyślić, że nazwa została nadana przez graczy. Poza tym właśnie do niego chcą się dostać wszystkie animatroniki z racji, że znajduje się tu siedziba Mike'a.

Opis

To miejsce jest mało obszerne, ale na tyle duże, że trzeba się rozglądać, aby mieć dostęp do całego wyposażenia. Wiadomo także, że jest bardzo stare i zaniedbane z powodu zawieszonych gdzieniegdzie pajęczyn. Po bokach można dostrzec wejścia na pierwszy rzut oka bez drzwi i prostokątne okna koło nich. Po każdej stronie są też białe i czerwone przyciski, które sprawiają, że można dostrzec, co stoi przed nimi albo je zamknąć pancernymi drzwiami. Po środku stoi biurko z dwoma szufladkami, głośnikiem i kablem. Leży na nim parę, prawdopodobnie zepsutych mini-telewizorów, działający wiatrak, śmieci w postaci paru papierowych kulek i kubek z rurką a także maskotka-babeczka i jakieś dokumenty. Na głównej ścianie jest plakat przedstawiający wszystkie animatroniki (poza Foxy'm i Golden Freddy'm) podczas przedstawienia na scenie z napisem Celebrate! oraz sześć rysunków dzieci.

Ciekawostki:

  • W biurze znajduje się Easter Eggi w postaci plakatu z napisem CELEBRATE - kiedy klikniemy na nos Freddy'ego, wyda on zabawny pisk.
  • Jeśli nie zareagujemy w porę na wizytę Bonnie'go albo Chicki potrafią one zablokować nam możliwość oświetlenia danej strony i zamknięcia drzwi, tym samym skazując nas na pewną śmierć.
  • Widoczny też jest błąd polegający na zatrzymaniu się wiatraka w momencie podnoszenia ekranu z widokiem na kamery.

Galeria

Biuro znacznie się zmieniło pod względem wyglądu, jak i możliwości. Tak samo jak w pierwszej części możemy się po nim rozglądać za pomocą kursora myszy.

Wygląd

Najbardziej dostrzegalną cechą są rozmiary. W pierwszej części pokój był bardzo małym pomieszczeniem, a w FNaF 2 jest całkiem dużą lokacją. Po środku widać biurko, na którym są dwa zgniecione papierki, kubek, wiatrak oraz pluszaki po przejściu nocy 7. W głębi pokoju widać korytarz. Na bocznych ścianach biura widać prawy i lewy szyb wentylacyjny oraz liczne rysunki na ścianach.

Właściwości

Jak wspomniano powyżej, w lokacji znajdują się dwie wentylacje i korytarz. Obie rzeczy spełniają te samą role. Każdy animatronik musi przejść przez którąś z nich zanim dostanie się do biura. Niestety nie można ich zablokować. Rolę ratunku pełni maska Freddy'ego, dzięki której jesteśmy w stanie przeżyć wejście animatronika do biura (nie działa na Marionetkę i Foxy'ego). Żeby ją uaktywnić, trzeba najechać kursorem myszy na strzałkę obok strzałki od monitora, która znajduje się w środkowej części, dolnego ekranu.

Galeria

Biuro bardzo się zmieniło od swych poprzedników, zarówno pod względem wyglądu, jak i właściwości.

Wygląd

W biurze FNaF 3 jest dużo zieleni. Nie ma drzwi, lecz jest wentylacja z prawej strony biura. Dodano kosz na śmieci oraz pudełko z częściami animatroników oraz z ich akcesoriami np. gitara Toy Bonnie'ego. Oczywiście nie zabrakło wiatraka. Na stole widzimy figurki animatroników. Dodano również szybę, za którą możemy zobaczyć Springtrapa, czyli animatronika z trzeciej części. Biurko ma 2 szuflady. Na ścianach jak i na szybie możemy zobaczyć rysunki. W biurze też jest hotdog i okrągły kartonik z jakimś napojem. Jest on trochę większy od biura w FNaF 2. Identycznie jak w FNaF 2 i FNaF 1 oglądamy się po biurze poruszając kursorem po ekranie. Po lewej stronie biura widzimy wieszak zrobiony z Freddy'ego. On nic nam nie robi. Po lewej stronie, kiedy wytężymy wzrok możemy zobaczyć wentylacje. Przechodzi przez niego wspomniany Springtrap. W lewym górnym rogu szyby jest jakaś czerwona substancja. Prawdopodobnie jest to krew.

Właściwości

Do dyspozycji mamy Main Panel, w którym naprawiamy systemy np. audio devices. Aktywujemy go patrząc się na lewą stronę biura i naciskając na dole przycisk CLICK. Po prawej stronie biura jest panel z kamerami. Otwieramy go przyciskiem CLICK.

Ciekawostki

Galeria

Biuro jest jedną z głównych lokacji grze Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator.

Wygląd

Biuro ma trzy sekcje: Z przodu na biurku znajduje się monitor do wykonywania zadań z Helpy'm stojącym na górze i papierowym kubkiem po lewej stronie. Jest także kilka rysunków, w tym rysunek głowy Rockstar Freddy'ego, rysunek Lefty'ego po lewej stronie i rysunek Rockstar Animatroników (od lewej: Rockstar Bonnie, Rockstar Freddy, Rockstar Chica, Rockstar Foxy) po prawej. Po lewej stronie monitora znajduje się także kilka bezpańskich przewodów.

Po lewej stronie znajduje się duży otwór wentylacyjny i trzy rysunki, dwa po lewej i jeden po prawej. Rysunki po lewej przedstawiają Rockstar Foxy'ego grającą na akordeonie dla dziecka, podczas gdy jego papuga śpiewa oraz Rockstar Bonnie'ego grającego na gitarze, podczas gdy rysunek po lewej pokazuje, co wydaje się być młodym chłopcem w koszulce Doofas'a (Doofas to główny bohater i imiennik pierwszej gry Scotta) jedząc kawałek pizzy. Po lewej stronie otworu wentylacyjnego znajduje się również kilka bezpańskich przewodów.

Po prawej stronie znajduje się kolejny otór wentylacyjny z trzema kolejnymi rysunkami. Po lewej stronie otworu jest rysunek przerażającego klauna z otwartymi, uśmiechniętymi ustami. Po prawej stronie jest rysunek dziecka wpatrującego się w coś, co wydaje się być ciastem podczas oblizania warg, oraz rysunek Rockstar Foxy'ego i jego papugi (która leży na podłodze), pozornie tańczących do dźwięku marakasów Rockstar Chici. Po prawej stronie otworu wentylacyjnego znajduje się również kilka bezpańskich przewodów.

Właściwości

Wentylacja i temperatura

Wentylacja jest bardzo ważną mechaniką w grze. Bez aktywnej wentylacji biuro ogrzeje się. W prawym dolnym rogu ekranu wyświetlana jest temperatura, a jeśli osiągnie 120ºF, zemdlejesz i przegrasz. Jeśli jednak wentylacja pozostanie włączona animatroniki przyjdą. Możesz także uruchomić Silent Ventilation, która jest znacznie cichszą wersją normalnej wentylacji, a jednocześnie wentyluje mniej powietrza. Dzięki temu animatroniki będą mniej przyciągane przez hałas, ale także spowoduje to wolniejsze chłodzenie.

Wyłącznik zasilania

Przełącznik zasilania monitora włącza monitro przez co ten powoduje hałas (przyciąga animatroniki do biura) oraz go wyłącza, anulując wszelkie zadania w trakcie realizacji.

Na monitorze :

Zadania

Karta zadań na monitorze służy do wykonywania codziennych zadań w celu zakończenia zmiany w biurze. Większość zadań zajmuje dużo czasu i powoduje hałas, szybciej wabiąc animatroniki do biura.

Ekwipunek

Karta sprzętu na monitorze umożliwia zakup aktualizacji, takich jak nowa, cichsza drukarka, szybkie łącze wysyłające czy złota rączka do wykonywania zadań. Jednak zakup aktualizacji spowoduje odjęcie pieniędzy od ogólnych funduszy pizzerii.

Wyloguj

Po zakończeniu wszystkich zadań możesz kliknąć przycisk wylogowania, aby zakończyć zmianę.

Czujnik ruchu

Czujnik ruchu wymaga wyłączenia wentylatora wentylacyjnego w celu prawidłowego działania i zajmuje trochę czasu, ale jest przydatny do wykrywania ruchu niebezpiecznych animatroników.

Audio

Dźwięk jest wykorzystywany do zwabienia animatroniki w kierunku innych pomieszczeń, ale anuluje inne mechanizmy i wpływa tylko na pobliskie animatroniki. Może działać tylko wtedy, gdy dźwięk jest głośniejszy niż Twój pokój.

Vent

To przełącza na cichą wentylację, ale jest mniej skuteczne i anuluje inne mechaniki.

Ciekawostki

  • Rysunek klauna zyskał wielu fanów, a niektórzy uważają, że może to sugerować kolejną grę.