FANDOM

Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee, rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?
 Phone Guy w Noc 1 

Czy nie szukałeś/szukałaś może Phantom Balloon Boy'a z trzeciej części gry? Albo Nightmare Balloon Boya z czwartej? A może JJ?

Balloon Boy - jeden z animatroników w grze "Five Nights at Freddy's 2".

 Wygląd

Balloon Boy jest podobny do chłopca. Ma skórę w kolorze brzoskwiniowym, duże, niebieskie oczy, brązowy i trójkątny nosek oraz jasno brązowe włosy. Posiada wielki uśmiech, duże pomarańczowe policzki balon i tabliczke z napisem BALLONS! Jest jednym z mniejszych animatroników z serii. Nosi koszulę w czerwono-niebieskie paski z guzikami, niebieskie spodnie, brązowe buciki, czerwono-niebieską czapkę ze śmigłem. W prawej ręce trzyma balonik w czerwono-żółte kręte pasy, a w lewej ręce posiada znak z napisem "Balloons!". Ma w ustach coś co przypomina gałki oczne jednak nie mogą to być oczy, ponieważ w Balloon Boy'u nie było duszy zabitego dziecka (w przeciwieństwie do Marionetki, która ma duszę dziecka i coś na styl oczu w gałkach ocznych). Jego guziki zmieniają kolor z czarnego (w pomieszczeniach) na biały (w naszej lokacji).

 Zachowanie

W dzień rozdaje Balony. Jednak począwszy od nocy 2, ożywa i stara się dostać do lokacji z nocnym stróżem. Jednak co ciekawe, nie zabija ochroniarza. Pojawia się, tylko w 3 lokacjach: Sali Gier, lewej wentylacji i biurze. Najpierw będzie grzecznie stał w Sali Gier, lecz nagle może z niej zniknąć. Jest to zwiastunem, że za niedługo pojawi się w lewej wentylacji. Gdy do tego dojdzie, a otworzymy monitoring to będziemy słyszeli słowa "Hello" i "Hi".

BBhello
BBhi

Jeśli założymy maskę Freddy'ego, Balloon Boy zniknie z wentylacji i pojawi się w Sali Gier. Jeśli go zignorujemy i założymy kamery, Balloon Boy pojawi się w biurze i wyda głośny śmiech. Ten śmiech, skutkuje pojawieniem się Foxy'ego.

BBśmiech

Gdy jest w biurze, wyłączy nam latarkę. Po chwili zaatakuje nas Foxy. Balloon Boy wyłącza również światła w wentylacji, więc ułatwia robotę Toy Chice i Toy Bonniemu.

Ultimate Custom Night

Skrada się bocznym luftem. Gdy będzie za blisko, zamknij luft i poczekaj, aż pójdzie. Inaczej będzie utrudniał Ci życie i zablokuje możliwość korzystania z latarki do czasu, aż sobie pójdzie.

 Ciekawostki

  •  Możliwe, że Balloon Boy ma tyle błędów, bo został dodany tuż przed wydaniem 2 części gry.
  •  Istnieje pewna halucynacja zwana przez fanów FNaF - Balloon Girl. Ta postać wygląda bardzo podobnie do Balloon Boy'a, ale ma różowe policzki, różowy nos, różowe oczy, niebiesko-różową czapkę ze śmigiełkiem i żółte włosy. Nie atakuje, i nic innego nie robi, może czaić się pod biurkiem.
  •  Jest animatronikiem, który występuje w jednej minigierce, lecz nie jest wspomniany przez Phone Guy'a w jego wiadomościach. To potwierdza fakt, że Balloon Boy został dodany tuż przed FNaF 2.
  •  Jest nielubiany przez graczy i zajmuje drugie miejsce w głosowaniu. Pierwszym i najbardziej nielubianym animatronikiem jest Toy Freddy.
  •  Balloon Boy i Marionetka nie mają swoich odpowiedników w pierwszej grze, co czyni ich oryginalnymi w FNaF 2.
  •  Ze wszystkich animatroników, Balloon Boy może zostać w biurze Jeremy'ego najdłużej.
  • Balloon Boy ma skrót od swego imienia - BB.
  • Jest jednym z 6 animatroników które mogą się do nas dostać tylko wentylacją (jeszcze Toy Bonnie, Toy Chica, Withered Chica, Withered Bonnie i Mangle).
  • Zabawkę Balloon Boya można wygrać po przejściu Custom Night na trybie "Night of Misfits" (z ang. "Noc odmieńców").
  • Nie wiadomo czy ma w sobie duszę dziecka. Możliwe, że tak ponieważ w minigierce z FNaF 4 jest bardzo podobny do niego chłopczyk z balonem.
  • Niekiedy z Shadow Bonnie ma na tabliczce napis DIE.
  • Razem z Mangle i Withered Złotym Freddy'm, pojawia się w Night of Misfits (z ang. Noc odmieńców).

 Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Balloon Boy - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaDee DeeLolbitMendoStary Człowiek Konsekwencja
Inne FredbearSpring BonnieTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie