FANDOM

Freddy trailer

Czy nie szukałeś Baby z innej serii książek? Albo Circus Baby z gier?

Baby, nazywana siebie również jako Eleanor - to antagonistka w Piękną być, drugiej opowieści z książki Fazbear Frights #1: W pułapce Jest ona wersją Circus Baby z alternatywnej rzeczywistości.

Wygląd

Eleanor jest lżejsza i cieńsza od innych wersji Baby z gier i również Baby z książkowej trylogii, a jej ciało jest znacznie wyższe i cieńsze. Jej twarz przypomina twarz Baby z książkowe trylogii, z większymi oczami oraz powiekami. Podobnie jak Scrap Baby, jej kucyki są postrzępione. Nosi segmentowany top i postrzępioną sukienkę. Na usuniętej ilustracji widać że ma długą, metaliczną szyję.

Historia

Eleanor zostaje po raz pierwszy spotkana przez Sarah, która znajduje ją na złomowisku. Dziewczynka zabiera Baby do swojego domu i czyści ją później z brudu. W nagrodę za pomoc dziewczynki, Eleanor daje jej łańcuszek z serduszkiem który pozwoli zostać jej piękną, gdyż Sarah nie lubiła swojego wyglądu i chciała wyglądać bardziej ładniej. Przy daniu jej prezentu, robotyczna dziewczyna kazała jej jego nigdy nie ściągać. Ewentualnie jednak, Sarah przez przypadek ściąga łańcuszek w szkole, i dostrzega jakie były prawdziwe intencje Baby. Kawałek po kawałku, Eleanor usuwała części z ciała Sarah i zamieniała je na złom. Eleanor naciska przycisk w kształcie serca i przybiera wygląd Sarah, gdy dziewczynka powoli umiera, rozpadając się.

(Wkrótce pojawi się lepiej napisana historia Baby z Piękną być)

Ciekawostki

  • Eleanor wygląda podobnie jak jej odpowiedniczka z oryginalnej książkowej trylogii. Również opis jej wyglądu jest trochę podobny do tamtej Baby.
  • Wraz z Spring Bonnie'm i Funtime Freddy'm, Baby jest jednym z animatroników których ilustracja została usunięta z książki z powodu braku kolorów.
  • Przez swoją długą szyję, wiele ludzi zaczęło ją nazywać Giraffe Baby, czyli żyrafa Baby.
  • Łańcuszek który dała Sarah może być jakąś wersją dysku iluzji lub miał go w swoim środku (lecz musiał być strasznie mały).
  • Eleanor można zdrobnić na Ella, tak nazywała się jedna z trzech lalek które posiadała Charlie w oryginalnej trylogii książek FNaF. Nie wiadomo jednak czy ma coś to wspólnego z czymś.
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted WolfFuntime FreddyFuntime FoxySpring BonnieBabyStitchwraithFetch