FANDOM

Lista animatroników 

Standardowe animatroniki

Endo-01

Nie wydaje dźwięków i po pokonaniu go znajdzie się w naszym workshopie. Na Endo-01 można nałożyć Plush Suit i dodać mu jakieś CPU lub modyfikacje. Endo-01 posiada również własne CPU.

Freddy Fazbear

Freddy będzie nas okrążał i po jakimś czasie zaatakuje. Jeśli będzie w trybie Haywire gracz musi się odwrócić.

Bonnie

Będzie nas okrążał i po jakimś czasie zaatakuje. Jeśli będzie w trybie Haywire gracz musi się odwrócić.

Chica

Będzie nas okrążała i po jakimś czasie zaatakuje. Jeśli będzie w trybie Haywire gracz musi się odwrócić.

Foxy

Porusza się często i szybko.

Balloon Boy

Toy Chica

Gracz musi nosić maskę i patrzeć na nią gdy jest w trybie Haywire. Po pokonaniu jej gracz może zdobyć jej Plush Suit lub CPU.

Circus Baby

Może wejść w tryb Haywire w połowie ładowania. Zjumpscare'uje gracza jeżeli ten spojrzy w jej oczy.

Springtrap

Podczas Haywiring, jeżeli jego oczy staną się czerwone, gracz musi spojrzeć w drugą stronę. Gdy staną się białe, gracz musi wpatrywać się w nie, dopóki nie staną się czerwone, a potem odwrócić wzrok od animatronika.

Animatroniki z wydarzeń

Freddy Frostbear

Zamraża ekran gracza od czasu do czasu i gracz musi potrząsnąć wtedy telefonem aby zamrożenie znikło. 

Toy Bonnie

Gracz musi nosić maskę, gdy jest w trybie Haywire. Gdy jest w trybie Haywire i jeśli jego oczy są czerwone, gracz musi odwrócić od niego wzrok, ubierając maskę. Jeśli jego oczy są białe, gracz musi wpatrywać się w nie dopóki nie staną się z powrotem czerwone, a jeżeli się staną musi spojrzeć w inną stronę. Jego zachowanie jest podobne jak u Springtrapa. 

Toy Freddy

Gracz musi nosić maskę i patrzeć na niego, gdy jest w trybie Haywire. Może również powodować szybkie wyczerpanie się baterii co jest zwalczane przez noszenie maski. 

Mangle

Gracz musi ubrać maskę i spojrzeć w inną stronę, kiedy animatronik jest w trybie Haywire. Bez Shockera, gracz musi nałożyć maskę kiedy zniekształcony animatronik szarżuje w jego kierunku. Żeby go pokonać, gracz musi znaleźć jej części w ograniczonym czasie.

8-Bit Baby

8-Bit baby zachowuje się tak samo jak Baby tylko że jest bardziej agresywna.

Niestandardowe skiny

Shamrock Freddy

Chocolate Bonnie

Easter Bonnie

VR Toy Freddy

Highscore Toy Chica

System Error Toy Bonnie

Radioactive Foxy

Toxic Springtrap

Firework Freddy