Advertisement

Afraid of the Dark to pierwszy tryb w DLC do Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted o nazwie Curse of Dreadbear. Większość poziomów odbywa się na cmentarzu, zaśmieconym dyniami wyrzeźbionymi ze złowrogimi uśmiechami; niektóre z twarzami przypominającymi animatroniki. Zawiera również wiele atrakcji, takich jak Foxy's Pirate Ride.

Zawiera trzy minigry, pierwsza została wydana 23 października 2019 r. Druga 29 października, a trzecia 31.

Gameplay

Każdy poziom ma swoją własną unikalną mechanikę. W pierwszym poziomie musimy nie dać się zabić Plushkin'om, w drugim musimy strzelać do celów, a w trzecim musimy szukać kluczy.

Poziomy

Plushkin Patch

Plushkin Patch to poziom bardzo podobny do poziomu Plushbaby w trybie Dark Rooms, tyle że rozgrywa się na cmentarzu z dyniami, a zamiast z Plushbaby walczymy z Plushkin'ami (czyli Plushbaby przebranymi w maski różnych postaci). Gracz jest wyposażony tylko w latarkę. Celem jest przetrwanie do 6 rano.

Pirate Ride

Pirate Ride strzelanka o tematyce pirackiej. Na tym poziomie Foxy pojawia się w przybieraniu pirackiego kapitana. Gracz jest uzbrojony w ręczną armatkę i musi strzelać do celów.

Punkty

Cele mają różne kolory, trafienie w jakiś daje nam określoną ilość punktów.

  • Niebieski - 25 punktów
  • Zielony - 50 punktów
  • Żółty - 75 punktów
  • Różowy - 100 punktów
Ranking

Pod koniec jazdy gracz otrzymuje wynik oparty na jego wyniku.

  • Bilge Rat - 0 punktów
  • Scallywag - 1000 punktów
  • Buccaneer - 2000 punktów
  • First Mate - 3000 punktów
  • Captain - 7000 punktów
  • Admiral - 8325 punktów

Sekretne ścieżki

W przejażdżce pojawia się również 3 razy Helpy, który po strzeleniu w niego zmienia kierunek jazdy do różnych ścieżek. Te przeciwległe ścieżki prowadzą do pomieszczeń, w których gracz może rzeczywiście dostać jumpscare od Jack-O-Bonniego i Jack-O-Chici. Jeśli gracz nie trafi wystarczająco szybko w przyciski zamykania drzwi, zaatakują. Pierwsza ścieżka prowadzi do pomieszczenia przypominającego korytarz z wieloma drzwiami, w których są animatroniki. Inna prowadzi do kuchni, w której jest tylko Jack-O-Chica. Gdy gracz przejdzie przez drugi sekretny pokój, zostanie odesłany z powrotem na początek, co oznacza, że gracz może zdobyć więcej punktów. Trzecia prowadzi do mechanicznego pokoju pełnego czerwonych przycisków, a Jack-O-Bonnie idzie w kierunku gracza.

Corn Maze

Poziom Corn Maze odbywa się w labiryncie o tematyce Halloween, zbudowanym głównie z drewnianych ogrodzeń, wielu dekoracji, takich jak kartonowe postacie i dynie.

Całość jest patrolowana przez Grimm Foxy'ego, pełniącego rolę głównego antagonisty poziomu. Podobnie jak w Pizza Party, w tym poziomie możemy się dowolnie poruszać w przeciwieństwie do innych poziomów, które umieszczają gracza w jednym pokoju lub w tym samym miejscu. Celem gracza jest ucieczka z labiryntu. Aby uciec, musi on znaleźć 4 klucze, które otworzą 4 bramy. Gdy gracz zbierze klucz, na jego latarce pojawi się symbol klucza: pająk dla czerwonego klucza, nagrobek dla zielonego klucza, książka dla niebieskiego klucza i dynia dla żółtego klucza.

Galeria

Afraid-of-the-Dark Button.png
Afraid of the Dark

Advertisement