FANDOM

Adv. Spring Boonie

"Mężczyzna? Kobieta? To królik, kogo to obchodzi."

-Ekran ładowania z Spring Bonniem

Adventure Spring Bonnie (z pol. Przygodowy Sprężynowy Bonnie) jest jedną z postaci z FNaF World , którą trzeba pokonać, by dołączył do drużyny.

Wygląd 

Adventure Spring Bonnie to złoty animatronik-królik z jaśniejszymi fragmentami na brzuchu, stopach, uszach i mordce. Posiada trzy palce u nóg. Na jego brzuchu widnieją dwa fioletowe guziki i muszka. Posiada cztery palce u rąk. W jego szczęce znajduje się kilkanaście zębów, a jego pysk dzieli lekkie zagłębienie przerwane nosem. Nad jego zielonymi oczyma widnieją rzęsy. Posiada lekko zaostrzone końcówki uszów.

Ataki

Adventure Spring Bonnie ma trzy zdolności:

  • Springlocks - Adventure Spring Bonnie tworzy kostium który zatrzaskuje wroga. Jeden z lepszych ataków.
  • Happy Jam 2 - Adventure Spring Bonnie leczy sojuszników śpiewem, jedno z mocniejszych uzdrowień, lepsze od Cupcake.
  • Cosmic Song - Adventure Spring Bonnie zwołuje deszcz meteorytów na wrogów.

Ciekawostki

  • Przez rzęsy większość osób myślała, że Spring Bonnie to kobietą, ale Spring Bonnie jest mężczyzną.
  • To jedna z najpotężniejszych postaci pierwszej generacji.
  • Springtrap to następna wersja Springbonnie'go, ale posiada mniej więcej 12 zębów, a Springbonnie ma tylko 2 (w górnej szczęce).Podobna sprawa dotyczy jego guzików-posiada 2 fioletowe guziki, a Springtrap 1 czarny.

Porównanie z Springtrap'em (Adventure)

Porównanie Bonnich spring

Animatroniki się niewiele różnią większość różnic jest w ciekawostkach więc nie będę jeszcze raz pisał.