Adventure Shadow Freddy (z pol. Przygodowy Cienisty Freddy) to jedna z postaci  grywalnych. Żeby go odblokować, trzeba go pokonać.

Wygląd

Adventure Shadow Freddy to fioletowy animatronik-niedźwiedź z purpurowymi fragmentami na brzuchu, pysku i uchu. Posiada on trzy palce u nóg jak większość postaci. Na brzuchu posiada dwa guziki i czarną muszkę. Jego dłonie składają się z czterech palców. W jego szczęce składającej się z kilkunastu zębów widać zęby endoszkieletu. Lekkie zagłębienie w jego pysku jest przerwane nosem. Posiada oczy endoszkieletu, a nad nimi małe rzęsy. Shadow Freddy'ego cechuje brak lewego ucha. Zamiast niego są dwa wystające kable. Posiada on na głowie czarny cylinder. Dodatkowo Shadow Freddy posiada mikrofon ze srebrną rączką i pierścieniem na czarnej gałce.

Zdolności

Shadow Freddy posiada trzy zdolności:

  • Uncrew - Cienisty Freddy rozbiera wroga z części. Jest 30-procentowa szansa na zabicie wroga.
  • Esc key - Cienisty Freddy zacina ekran. Ma szansę na natychmiastowe zabicie.
  • Waterhose - Cienisty Freddy rzuca strumieniem wody we wroga, który zabija wszystkich wrogów mających HP poniżej 30%.

Walka

Shadow Freddy to bardzo niebezpieczny przeciwnik. Do walki z nami używa uderzenia i Esc Key. Esc Key może nam zabić nawet trzech członków drużyny. Ważne jest wtedy, żeby ogłuszyć Shadow Freddy'ego przed jego wykonaniem tej umiejętności. Jeżeli nie posiadasz nikogo kto może ogłuszyć, poświęć drużynę gdzie masz słabsze postacie.

Porady

  • Shadow Freddy to postać, która może zabić tylko losowo lub z określonym stanem wroga. Nie używaj go z innymi takimi postaciami.
  • ESC key może zabić kilku wrogów naraz. Używaj go z Mimic Ball by mieć większą szansę na zabicie.
  • Używaj umiejętności Shadow Freddy'ego gdy masz kilku wrogów.
  • Uncrew używaj na kilku wrogach.

Ciekawostki

  • Cylinder Shadow Freddy'ego podskakuje podczas walki.
  • Ma uszkodzoną szczękę.
  • Jest jedną z trzech postaci rodzaju Freddy'ego posiadającą mikrofon, która go nie używa.
  • Podczas ataku jego głowa "zacina się".
  • Jego animacja jest identyczna co u jednego z wrogów - Redbear'a.
  • Jest tak głównie dlatego że RedBear to czerwony Shadow Freddy.
  • Mimo że w FNaF 2 siedzi jak Golden Freddy,teraz stoi.
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
FNaF 2: Toy FreddyToy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyMarionetkaWithered FreddyWithered BonnieWithered ChicaWithered FoxyWithered Golden FreddyJJShadow BonnieShadow FreddyPaper Plate BoyEndoszkielet 02
FNaF 3: Springtrap (Spring Bonnie)Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom MarionetkaPhantom Złoty FreddyPapierowy FreddyPapierowy Bonnie
FNaF 4: Nightmare Freddy (Nightmare Freddles)Nightmare BonnieNightmare Chica (Nightmare Cupcake)Nightmare FoxyNightmare Fredbear (Fredbear)PlushtrapNightmareJack-O-BonnieJack-O-Chica (Dynia)Nightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
FNaF World: Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaAdventure LolbitDee Dee (XOR)MendoMężczyzna przy biurkuStary Człowiek Konsekwencja
FNaF SL: BabyBidybabFuntime Freddy (Bon-Bon)Funtime FoxyBalloraMinireenaEnnardBonnetElectrobabYenndoLolbit
FFPS: Scrap BabyScraptrapMolten FreddyLeftyRockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyTrash and the Gang (Bucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan Stan)Happy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantEl ChipMusic ManFuntime ChicaCandy CadetSecurity Puppet
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.