FANDOM

Ponieważ świat potrzebował pluszowej wersji
  — Napis na ekranie ładowania z A. Plushtrap'em 
Adventure Plushtrap - to osłodzona wersja Plushtrap'a z Five Nights at Freddy's 4, pojawiająca się w FNaF World. Żeby mieć go w drużynie, trzeba pierwsze go spotkać i pokonać w walce.

Wygląd

Adventure Plushtrap jest bardzo małym królikiem koloru oliwkowego. Ma też brzuch i środki uszu w lekko jaśniejszym odcieniu. Widać drobne dziury na tułowiu i rękach. Jego oczy są duże i białe z czarnymi źrenicami. Nie ma tęczówek jak większość animatroników występujących we FNAF World. Zawsze ma opuszczone powieki, tę na prawym oku trochę niżej. W otwartym pysku widać dwa rzędy ostrych, niewielkich zębów.

Ataki 

Plushtrap, jak każdy inny animatronik w grze posiada trzy umiejętności.

Toxic Bite - toksyczne ugryzienie, które zatruwa przeciwnika.

Bad Pizza - na przeciwników spada wielka, ciemnozielona pizza.

Sludge - przeciwnicy zostają "oblani" czarnym osadem, ściekami. Spowalnia ona ataki przeciwników.

Ciekawostki

  • Jego napis na ekranie ładowania oznajmia nam że A. Plushtrap jest jedyną postacią w FNaF World, która jest naprawdę pluszową zabawką.
  • Bardzo dziwne jest to że jego jedno oko jest lekko przymknięte. To daję mu wygląd bardziej złowrogiego, pomimo że FNaF World jest przyjazne dla dzieci.
    • Może to być spowodowane tym, że pluszowe zabawki są urocze, ale A. Plushtrap jest kategoryzowany jako Koszmarny animatronik.
  • Podobnie jak jego odpowiednik, potrafi skakać.
    • Kiedy skacze, jego endoszkielet na stopach rozciąga się.

Galeria

Plushtrap load

A. Plushtrap na ekranie ładowania