FANDOM

Adventure Phantom Mangle (z pol. Przygodowa Phantom Mangle) to jedna z postaci które musimy pokonać żeby mieć je w drużynie.

Wygląd

Adventure Phantom Mangle to animatronik zgniło-zielonego koloru z szarym endoszkieletem i różowym pyskiem, nogami, rękami i fragmentami uszów. Chodzi na trzech nogach, dwóch endoszkieletu i jedną kostiumową. W miejscu na prawą nogę znajduje się prawa dłoń. W miejscu na głowę znajduje się jej endoszkieletowa wersja i lewa dłoń. Głowa szkieletu posiada szesnaście zębów w szczęce i prawe oko endoszkieletu. W miejscu na prawą rękę znajduje się czerwona kokarda i głowa Phantom Mangle. Posiada on/ona kilkanaście zębów w szczęce i szminkę. Na mordce posiada szminkę i mały nosek. Na jej policzkach znajdują się czerwone rumieńce. Posiada endoszkieletowe oczy. Pomiędzy jej spiczastymi uszami znajduje się rozczochrane futerko.

Zdolności

Adventure Phantom Mangle posiada trzy zdolności:

  • Toxic Bite - Zielony atak, który zadaje niewielkie obrażenia u jednego z przeciwników i zatruwa go.
  • Mystery Box - Żółty atak, który zmienia członków drużyny na innych (czasem na tych których się nie ma odblokowanych) do końca walki.
  • Pizza Wheel 2 - Czerwony atak, dzięki któremu Phantomowa Mangle sprawia, że toczące się pizze zadają obrażenia wszystkim przeciwnikom.

Walka

Phantom Mangle jest jedną z pierwszych mocniejszych postaci, więc warto z nią walczyć. Podczas walki używa uderzenia i "Toxic Bite", więc nie jest ciężkia do pokonania. Kiedy nas zarazi, należy zwracać uwagę na HP przyjaciół. Dobrym rozwiązaniem jest osłabić atak Phantom Mangle, żeby nie zabiła nas.

Strategia

  • Czasem po wybraniu "Mystery Box" Mangle zmieni członków drużyny na takich, których jeszcze nie mamy. Może to być pomocne szczególnie gdy walczymy z bossami.
  • Toxic Bite nie tylko zadaje obrażenia od ugryzienia, ale także od trucizny.
  • Pizza Wheel 2 używaj gdy masz kilku wrogów.

Ciekawostki

  • Na ekranie ładowania Phantom Mangle może być określona/y zarówno jako "on" i "ona" , mimo iż z wyglądu Mangle we FNaF World można wywnioskować że jest kobietą.
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
FFPS: Rockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyTrash and the Gang (Bucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan Stan)Happy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantSecurity PuppetCandy CadetMusic ManEl ChipFuntime ChicaLeftyScrap BabyMolten FreddyScraptrap
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf