FANDOM

Przechodząc do interesów
  — Napis na ekranie ładowania z A. Nightmare Fredbear'em 
Adventure Nightmare Fredbear (w polskim tłumaczeniu, Adventure Koszmarny Fredbear) - to osłodzona wersja Koszmarnego Fredbear'a z gry Five Nights at Freddy's 4, pojawiająca się w FNaF World. Jest postacią którą żeby odblokować, trzeba najpierw spotkać i pokonać w walce.

Wygląd

Adventure Nightmare Fredbear jest żółtym niedźwiedziem. Jego brzuch jest jasno-brązowy, na którym widnieją dwa szare guziki, oraz posiada na nim szczękę z jednym rzędem ostrych zębów. Ma on białe oczy, z czerwonymi tęczówkami i białymi źrenicami. Posiada on również fioletowy kapelusz i muszkę w tym samym kolorze. Jego nogi i ręce pokrywają liczne zniszczenia.

Ataki

Toxic Bite 2 - Atakuje przeciwnika, zatruwając go. różnica od Toxic Bite jest taka że zadaje więcej obrażeń.

Bad Pizza - Na przeciwników spada wielka, ciemnozielona pizza, zadając dużą ilość obrażeń.

Mega Bite - Atakuje przeciwników zadając ogromną ilość obrażeń.

Ciekawostki

  • Adventure Nightmare Fredbear to Koszmarna wersja A. Fredbear'a.
  • Adventure Nightmare Fredbear nie posiada brązowych plam na ciele, które posiadał jego odpowiednik.
  • Podczas ataku widać że zaciska szczęki jakby gryzł, może to być nawiązaniem do Ugryzienia z 83', w którym winowajcą był Fredbear.
  • Dzieli swój model wraz z Adventure Nightmare'em.

Galeria

Nightmare fredbear load

A. Nightmare Fredbear na ekranie ładowania

NightmareFredbearAttack

Atakujący A. Nightmare Fredbear