FANDOM

"Niektóre rzeczy nie mogą być słodkie." - Ekran ładowania z Adventure Nightmare BB

Adv.Night. BB

Adventure Nightmare Balloon Boy (z pol. Przygodowy Koszmarny Balonowy Chłopiec) to nowa postać dodana w Update 2 do FNaF World razem z Latarkowym Bonnie'mLatarkową Chicą , Koszmarną Marionetką , Mr. Chipperem, Purple Guy'em, Animdude i Coffee. By dołączył do drużyny trzeba przejść minigrę Foxy Fighters tak dobrze by otrzymać ocenę "A".

Wygląd

Nightmare Balloon Boy to kremowa postać posiadająca fioletową-czerwoną czapkę i koszulę, granatowe spodnie i brązowe buty. Posiada on okrągły brzuch. Na koszuli posiada dwa guziki. Jego dłonie kończą ostre pazury typowe dla Koszmarów. W ustach jest mnóstwo ostrych zębów, a nad nimi trójkątny nos. Na jego policzkach są czerwone rumieńce. Posiada czerwone oczy, a na głowię czapkę ze śmigłem. Spod czapki wystają rude włosy.

Ataki

Ma trzy zdolności:

  • Mega Bite - Nightmare Balloon Boy "gryzie" jednego z wrogów zadając im duże obrażenia.
  • Bubble Breatch - Nightmare Balloon Boy tworzy "bańki" dla siebie i przyjaciół chroniąc ich przed trującym gazem w Gest Lair.
  • Balloons 2 - Nightmare Balloon Boy tworzy dużo balonów które rozbijają się o wrogów i zadają im ogromne obrażenia. różnica od ballons jest taka że zadaje im więcej obrażeń

Porównanie z Orginałem

Porównanie Adventure BB

Orginał z zabawkową wersją się nie różnią niczym poza tym że zabawkowa wersja ma mniejsze brwi.