FANDOM

Adventure Mangle (znana też jako Toy Foxy lub Funtime Foxy)to osłodzona Mangle z drugiej części gry "Five Night's at Freddy's". Wraz z oryginalną i Zabawkową czwórką tworzy pierwszą drużynę.

Wygląd

Adventure Mangle to biały animatroniczny lis z różowymi fragmentami ciała na pysku, nodze, rękach i uszach. Mangle posiada trzy nogi: dwie endoszkieletu i jedna kostiumu. Do miejsca gdzie powinna mieć prawą nogę posiada prawą rękę. W miejscu przeznaczonym na lewą rękę jest kawałek endoszkieletu bez żadnej części kostiumu (najprawdopodobniej ogon). W miejscu gdzie powinna być jej głowa jest głowa endoszkieletu i lewa ręka. Jej głowa endoszkieletu posiada jedne żółte oko. W jej szczęce znajduje się szesnaście zębów. W miejscu gdzie powinna być prawa ręka znajduje się czerwona kokarda i jej głowa. Jej pysk posiada szminkę. Na jej twarzy znajdują się czerwone policzki. Posiada jedno oko endoszkieletu, a jedno zwykłe. Pomiędzy jej spiczastymi uszami znajduje się czupryna z futra.

Rola we FnaF World

Pierwszy raz pojawiła się w "Five Night's at Freddy's 2", jako atrakcja "złóż-rozłóż". Była tak doszczętnie zniszczona, że nie można było dokładnie określić płci. W nocy jak inne animatroniki ożywała, i próbowała dostać się do stróża nocnego i zabić go.

Po wydaniu FNaF World rola u niej, jak i u innych postaci wzrosła. Jest jednym z ośmiu tzw "starterów", które tworzą pierwszą drużynę gracza, która ma zadanie uratowania wioski przed wrogimi stworzeniami które pojawiły się na wzgórzu Fazbear'a przez (jak twierdzi Fredbear) złe rzeczy dziejące się "po drugiej stronie".

Podczas gry można zdobyć jeszcze jej dwie odsłony: Phantom Mangle i Funtime Foxy.

Zdolności

Adventure Mangle posiada trzy zdolności:

  • Hook - Mangle rani hakiem przeciwnika.
  • Poppers - Mangle tworzy "kulki" które po drugim użyciu wybuchają i ranią wroga.
  • Prize Ball - Mangle tworzy kulę która wytwarza jakiś randomowy podstawowy atak.

Strategia

  • Haka używaj gdy masz jednego wroga.
  • Poppers używaj gdy w twojej drużynie masz JJ.
  • Gdy użyłeś/aś Poppers, dokończ go.
  • Prize Ball używaj gdy jesteś w krytycznej sytuacji.

Ciekawostki

  • Na jednym teaserze po podświetleniu można ujrzeć Mangle, która popełniła samobójstwo. Pod nią widniał napis: "Czy widzicie co zrobiliście?". Może to być kierowane do dzieci, które sprawiły że tak wygląda, lub do osób które hejtowały FnaF World, zanim zostało wydane.
  • W FNaF World jest pełna wersja Mangle pod nazwą Funtime Foxy.
  • Mangle to jedna z dwóch postaci która potrafi chodzić na trzech nogach. Drugą jest Tangle.
  • Mangle w oryginale w miejscu głowy posiadała dłoń. We FNaF World jest jeszcze w tym miejscu głowa endoszkieletu.
  • W Five Nights at Freddy's przepuszczenia, że Mangle była kobietą były nie potwierdzone. Jednak w FNaF World jest to pewne.
  • Mangle nie posiada haka, ale mimo to korzysta z umiejętności ,,Hook".
  • Pod koniec obu trailerów FNaF World na chwilę została pokazana Mangle która bawiła się paletką. W grze jednak nigdy nie było takich sytuacji.
  • Czasami na biurku w UCN można zobaczyć Tangle - Jej odwrotną/wrogą wersję.
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf