''Czuję się pusta w środku'' - Ekran ładowania z A.Jack'o'chicą

Adventure Jack-O-Chica (z pol. Przygodowa Latarkowa Chica) jest nowym animatronikiem dodanym przez Scotta w Update 2. By dołączyła do drużyny, trzeba wygrać minigrę Foxy Fighters, tak by otrzymać ocenę niższą od "A".

Wygląd 

Jack-O-Chica jest żółtym, koszmarnym animatronikiem-kurczakiem z pomarańczowymi nogami i dziobem. Na szyi nosi śliniaczek z napisem "Let's Eat!". W niektórych miejscach są uszkodzenia. Jej dziób wypełniają ostre zęby. Duże ręce kończą czarne, ostre szpony, a w jeden z nich trzyma Halloweenową dynię. Nie ma oczu, a jej głowa się świeci od środka

Ataki 

Adventure Jack-O- Chica posiada trzy zdolności:

  • Haunting - Adventure Jack'o Chica tworzy ducha zamrażającego jednego z wrogów.
  • Jack-o-bomb - Adventure Jack'o Chica tworzy Halloweenowe dynie które rozbijają się o przeciwników i zadają im duże obrażenia.
  • Buzzsaw - Adventure Jack'o Chica tworzy piłę, która przelatuje przez wrogów i zadaje im duże obrażenia.

Strategia

  • Jack-O-Chica może zamrozić wroga-używaj Hauting, kiedy przeciwnik ma mocne uderzenie, lecz nie warto używać pierwszorzędnych ataków, gdy się ma np.Jack'o Bomb.
  • Jack-O-Bomb używaj gdy jest kilku mocnych przeciwników.
  • Buzzsaw czasami nie zadaje obrażeń jeśli postać używająca go stoi na niewłaściwej pozycji.Najlepiej jeśli postać ma numer 2 lub 3, kiedy stoi na środku.

Porównanie z orginałem

Różnice widać gołym okiem Orginał ma więcej zniszczeń ma pomarańczowe oczy świecące się jak dyniowe latarnie wersja z Fnaf World wogóle nie ma zniszczeń ma zółte oczy świecące się jak latarnie także dynie się różnią.

Porównanie Jack'o chica z A.J'o.Cica
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.