FANDOM

Adventure JJ (pol. Przygodowa JJ) to osłodzona JJ z drugiej części "Five Night's at Freddy's". Możliwe jest posiadanie jej w drużynie po pokonaniu jej.

Wygląd

Adventure JJ to postać o kremowej skórze zrobiona na podobieństwo człowieka. Posiada ona na nogach granatowe spodnie, a na stopach brązowe buty. Jest ona ubrana w granatowo-niebieską koszulę z dwoma żółtymi guzikami. Na twarzy posiada mały, fioletowy nos, fioletowe policzki, małe zęby w szczęce, różowe oczy z rzęsami i po bokach brązowe włosy. Dodatkowo JJ ma różowo-niebieską czapkę z fioletowymi śmigiełkami. Dodatkowo w Foxy Fighter's nosiła żółty szalik.

We FnaF World

Oryginalnie pojawiała się, jedynie jako Easter Egg pod biurkiem lokacji, w której znajdował się gracz w Five Nights at Freddy's 2. Jednak po wydaniu FNaF World jej rola znacznie wzrosła.

W przeciwieństwie do oryginalnej i Zabawkowej czwórki jest jednym z pierwszych przeciwników, które po "zabiciu" dołączą do naszej brygady, a więc nie jest jakoś specjalnie silna, lecz może być bardzo niebezpieczna dla nowych, nie doświadczonych graczy i słabej załogi.

Żeby się z nią spotkać trzeba dużo chodzić i zabijać przeciwników, a walka z nią sama się rozpocznie, gdy uprzedzi nas o tym komunikat. Najczęściej można ją spotkać na Wzgórzach Fazbear'a.

Od drugiej aktualizacji ma też niewielką rolę w minigrze Foxy Fighter's, gdzie jako trzecia i ostatnia przylatuje samolotem pomóc Foxy'emu.

Walka

Jeżeli uznamy JJ za mini-boss'a automatycznie nawet gracze niezaznajomieni z grami typu RPG sami będą wiedzieli, jak powinni się przygotować przed walką. Warto się jakoś uzbroić, a w tym przypadku ulepszać postacie przez  doświadczenie, które w tym wypadku czerpiemy z częstych walk, najlepiej chodzić po zwykłych terenach, gdzie przeciwnicy mało dają doświadczenia, ale są słabi. Nim stoczymy walkę z Balloon Girl okaże się, że nasze postacie mają duży, jak na początek level. Dalszy przebieg rozgrywki zależy głównie od gracza, który powinien tak walczyć, jak mu wygodnie. Jednak można zasugerować kilka taktyk, lecz przypomina się, że nie muszą one być skuteczne.

Strategia jest w miarę prosta oraz logiczna, ale nie każdemu musi ona pasować, a tym bardziej, że posługujący się nią gracz powinien szybko klikać i wybierać decyzje. W niej należy postępować tak: Freddy zaatakuje Mic Toss'em (Rzuci mikrofonem), jak najszybciej, a Bonnie i Chica będą stawiać na leczenie (Happy jam u Bonnie'go i Cupcake Chicy) po czym Foxy spróbuje ją ogłuszyć (Jumpscare), co pomoże Freddy'emu w nowej turze na atak bez kontrataku i tak w kółko. Jak drużyna zostanie bardzo mocno osłabiona lub nawet zginie trzeba się przełączyć na slajd z Toy odpowiednikami i cały czas atakować aż do śmierci wroga.

Ataki

Jak każdy animatronik JJ posługuje się w walce trzema mocami:

  • Balloons - Powstaje kilka balonów, które rozbijają się o wrogów zadając im obrażenia.
  • Poppers - JJ wyrzuca kulki, które po drugim użyciu wybuchają i ranią przeciwników.
  • Unscrew - Czarny atak, który rozbiera wroga na części. Jest 30% szansa na zabicie.
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
FFPS: Rockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyTrash and the Gang (Bucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan Stan)Happy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantSecurity PuppetCandy CadetMusic ManEl ChipFuntime ChicaLeftyScrap BabyMolten FreddyScraptrap
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf