Adventure Golden Freddy (z ang. Przygodowy Złoty Freddy) - to jedna z postacie które musimy pokonać żeby je zdobyć. Po walce pojawi się w menu wyboru postaci.

Wygląd

Adventure Golden Freddy to złoty niedźwiedź-animatronik. Posiada trzy palce u nóg jak większość postaci. Posiada on jeden widoczny guzik na brzuchu (lecz co do drugiego guzika i muszki nie ma pewności). Posiada on cztery palce w każdej dłoni. Posiada on osiem zębów w dolnej i górnej szczęce. Posiada on zagłębienie na pysku przerwane nosem. Zamiast oczów ma dwa białe punkty, a nad nimi małe rzęsy. Pomiędzy jego uszami widnieje czarny cylinder. Dodatkowo A. Golden Freddy posiada mikrofon ze srebrną rączką i pierścieniem na czarnej gałce.

Ataki

  • Rainy Day 2 - Osłabia obronę wszystkich wrogów zadając dodatkowo obrażenia.
  • Jumpscare - Ogłusza wszystkich wrogów na pewien czas.
  • Haunting - "Zamraża" jednego z wrogów.

Walka

A. Golden Freddy podczas walki z nami używa jedynie Uderzenia i Jumpscare'a. Nie jest ciężkim przeciwnikiem. Kiedy ogłuszy drużynę, trzeba zmienić na drugą. Warto mu też obniżyć szybkość ataku i obronę. Można go też ogłuszyć na kilka sekund. Po wygranej walce pojawi się w menu wyboru postaci.

Porady

  • A. Golden Freddy może zamrozić wroga, gdy jest ich co najmniej dwóch. Nie używaj go, gdy jest tylko jeden wróg.
  • Rainy Day 2 nie tylko obniża obronę wroga, ale zadaje też obrażenia. Użyj go gdy masz wielu wrogów.
  • Jumpscare używaj, gdy masz silnych wrogów. Wtedy możesz ten czas wykorzystać na dłuższe ataki,

Ciekawostki

  • Jest to jedyna postać która siedzi podczas walki.
  • Jest jednym z trzech postaci rodzaju Freddy'ego posiadającego mikrofon, który nim nie rzuca.
  • Jest to jedyny animatronik, który się nie porusza, gdy nie atakuje.
  • Jest jednym z kilku postaci, które nie mają normalnych oczu.
  • Pomimo, że Golden Freddy ma inny dźwięk jumpscare'a we FNaF, we FNaF World ma normalny.
  • Jest jedynym animatronem z FNaF'a 1 którego trzeba pokonać żeby był w drużynie.
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet
FNaF 2 Toy FreddyToy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyMarionetkaWithered FreddyWithered BonnieWithered ChicaWithered FoxyWithered Golden FreddyJJShadow BonnieShadow FreddyPaper Plate BoyEndoszkielet
FNaF 3 SpringtrapPhantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom MarionetkaPhantom Złoty FreddyPapierowy FreddyPapierowy Bonnie
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearPlushtrapNightmareJack-O-BonnieJack-O-ChicaDyniaNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaAdventure LolbitDee DeeMendoOsoba przy BiurkuStary Człowiek Konsekwencja
FNaF SL BabyBidybabFuntime FreddyBon-BonFuntime FoxyBalloraMinireenaEnnardBonnetElectrobabYenndoLolbit
FNaF 6/FFPS Rockstar FreddyRockstar BonnieRockstar ChicaRockstar FoxyBucket BobMr. Can-DoMr. HugsNo. 1 CratePan StanHappy FrogMr.HippoNedd BearPigpatchOrville ElephantSecurity PuppetCandy CadetMusic ManEl ChipFuntime ChicaLeftyScrap BabyMolten FreddyScraptrap
Inne FredbearSpring BonnieShadow DDTwisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.