FANDOM

"Gdzie to wszystko się zaczęło" - Ekran ładowania z FredBear'em

Adv Fredbear

Adventure Fredbear (z pol. Przygodowy Fredbear ) jest jedną z postaci w FNaF World'zie .

Ten bohater zdecydowanie odróżnia się stylem bycia, a niżeli pozostałe animatroniki. Z początku jest naszym przewodnikiem opowiadający nam o kreaturach, pewnym wydarzeniu, tunelach i glitchach itd., ale on sam w sobie też jest zgliczowany, jak widać przy końcu każdej rozmowy. W tym przypadku można zacząć z nim dialog wchodząc w jego ikonkę na mapie świata FNaF World, a na początku gry, po wybraniu slotu i trybu, zacznie się samoistnie.

Jednak może być też postacią grywalną, lecz w przeciwieństwie do Adventure Freddy'ego, Adventure Bonnie'go, Adventure Chici, Adventure Foxy'ego orazAdventure Toy Freddy'ego, Adventure Toy Bonnie'go,Adventure Chici i Adventure Mangle trzeba go najpierw pokonać, mimo że z początku był do nas przyjacielsko nastawiony.

Wygląd

FredBear jest złotym Freddym z fioletowym kapeluszem muszką i 2 czarnymi guzikami

Ataki

Jako postać grywalna Adventure Fredbear ma trzy zdolności:

  • Mega Bite - Fredbear "gryzie" jednego z wrogów.
  • Regen Song - Fredbear regeneruje życie członkom drużyny.
  • Mimic Ball - Fredbear tworzy Virtua-Freddy'ego, który powtarza wszystkie ataki.

Ciekawostki 

  • Kiedy dwóch Fredbear'ów spotka się podczas rozmowy, obaj wybuchną i pojawi się wiadomość, że "dwóch Fredbear'ów nie może pojawić się w tym samym miejscu i czasie. Następnie uzyska się jedno z zakończeń gry.

Porównanie z Następcą z 1 części (adventure)

Porównanie goldenów

Wersje się niewiele różnią. Różnią się kolorem oczu Golden freddy siedzi i ma Czarny kapelusz i siedzi oraz nie ma muszki.