FANDOM

Adventure Bonnie (z pol. Przygodowy Bonnie) to postać z FNaF World . Wraz z Freddy'm , Chicą , Foxy'm oraz Toy Freddy'm , Toy Chicą , Toy Bonnie'm i Mangle jest startowym animatronikiem, którego wybieramy w menu wyboru drużyny na samym początku po wstępie i wybraniu slotu.

Wygląd

Adventure Bonnie to niebieski animatronik-królik z błękitnymi fragmentami na brzuchu, pysku, nóg i uszach. Posiada trzy duże palce u nóg podobnie jak u niektórych innych króliczych postaci. Do brzucha ma przyczepioną czerwoną muszkę. Jego ręce mają po cztery palce. Jego szczęka posiada siedem zębów w dolnej części i dwa w górnej. Na jego pysku jest mały czarny nos, lecz nie przerywa małego zagłębienia w pysku, gdyż go nie posiada. Bonnie posiada czerwono-różowe oczy, a na jego głowie widnieją duże, królicze uszy. Dodatkowo Bonnie trzyma białą gitarę z czerwoną obwódką i posiadającą 4 struny.

Ataki

  • Bite - Zadaje niskie obrażenia u losowej liczby wrogów.
  • Happy Jam - Leczy członków drużyny, zazwyczaj zwraca im 40% życia.
  • Bash Jam - Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom.

Porady

  • Użyj ugryzienia, gdy ci zostanie jeden przeciwnik.
  • Happy jam może uleczyć wszystkich przyjaciół na raz, więc dobrze współpracuje z Cupcake'ami Chici, gdyż ten "atak" ma podobne działanie. Można obydwa ataki użyć do uleczenia drużyny po mocnym ataku, a tury pozostałych wykorzystać do prawdziwej bitwy.
  • Bash Jam zadaje dużo obrażeń, lecz trochę atak trwa. W takim razie dobrze go użyć, gdy przeciwnik jest ogłuszony, lub jak się wie, że zaraz się go wykończy.
  • Umiejętności Bonnie'go dobrze się sprawują w połączeniu z Virtua-Freddy'm, lecz to tylko przedłuża bitwę.
  • Jego ataki dobrze współgrają z umiejętnościami Toy Chici.

Ciekawostki

  • Posiada taką samą gitarę jak Toy Bonnie.
  • To co go różni od oryginalnego Bonnie'go to że oryginalny Bonnie jest fioletowy a Adventure Bonnie jest niebieski, prawdopodobnie ma on symbolizować Unwithered Bonniego.
  • Jego animacja ruszania się przypomina grę na gitarze, choć nie słychać żadnych dźwięków.
  • Jest drugą postacią która posiada najwięcej odpowiedników:Toy,Withered,Nightmare,Papierowy Bonnie,Springtrap,Shadow,Springbonnie i Jack'o Bonnie oraz ewentualnie (przez posiadanie endoszkieletów) Endo 01, 02 i Dusza dziecka (przez to, że animatroniki były opętane).
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf