Advertisement

Czy nie szukałeś przypadkiem Circus Baby, Scrap Baby, Elizabeth Afton lub Baby z tej samej gry?

8-Bit Baby to ostatnia postać która pojawia się w wydarzeniu Arcade Mayhem w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery. Jest 8-bitową wersją Circus Baby z minigry we FNaF SL, z pewnymi drobnymi zmianami. 8-Bit Baby została dodana do gry 28 maja 2020 roku.

Wygląd

Jest ona pierwszym animatronikiem w Five Nights at Freddy's AR który jest całkowicie pikselowy. Jej projekt opiera się w szczególności na jej minigrze w Five Nights at Freddy's: Sister Location, ale jej oczy zmieniły się z niebieskiego na zielony. W trybie walki jej kolory całkowicie się zmienią: jej skóra zmienia odcienie barwinek, oczy świecą na żółto, ciemnobrązowy kolor włosów, sukienkę i buty, zębaty uśmiech i lśniące niezliczonymi pikselowymi liczbami i symbolami.

Zachowanie

8-bit Baby jest znacznie bardziej agresywna niż jej normalny odpowiednik ale działa bardzo podobnie. Po napotkaniu gracz ma tylko ułamek sekundy na odwrócenie wzroku, gdy się trzęsie, a użycie latarki jest prawie niezbędne, aby ją znaleźć.

Możliwe jest również uzyskanie 8-bitowego pluszowego kostiumu, który można umieścić na endoszkielecie, a wspomniany endoszkielet można następnie wysłać w celu odzyskania części lub ataku na innych graczy.

Ciekawostki

  • Jest to drugi animatronik w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery który nie jest skinem do postaci a powinien nim być (pierwszy to Freddy Frostbear).
  • 8-Bit Baby to jedna z niewielu postaci które podczas walki grają swój utwór.
  • Kolor oczu 8-Bit Baby zmienił się z niebieskich na zielone.
    • Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jest w niej dusza Elizabeth Afton która posiadała zielone oczy.
  • Liczby, które pojawiają się, gdy 8-Bit Baby jest w trybie Haywire jest odniesieniem do easter egg'a 1578 z FNaF: SL, w którym spowolnione wersje tych liczb, o których mówi Circus Baby, mogą grać losowo w całej grze.
  • Jest jedną z animatroników, których wygląd się nie zmienia, gdy się wyniszczają.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
8-Bit Baby - Galeria
Animatroniki
Advertisement