FANDOM

Yenndo
YenndoHere
200
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti -
Laji Endoskeleton
Aloitussijainti Toimisto
Ensiesiintyminen Custom Night
Ääninäyttelijä -
Yenndo on hyvin harvoin nähtävä endoskeletomainen hahmo pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Pienestä roolistaan huolimatta hän esiintyy myös Custom Nightissa.

Yenndo näyttäytyy hyvin harvoin hallusinaationa kolmannen yön Funtime Auditoriumissa, mutta voi myös esiintyä ei-kanonisessa Custom Night-osiossa.

Käyttäytyminen Muokkaa

Funtime Auditorium Muokkaa

Kun pelaaja kävelee Funtime Auditoriumin halki kolmannessa yössä, hänellä on pieni mahdollisuus nähdä Yenndo Funtime Foxyn sijaan käyttäessään salamavaloa. Yenndo voi esiintyä kolmessa eri asennossa ja pelaajan huomatessa hänet, Yenndo vain tuijottaa häntä, hyökkäämättä. Kuitenkin, Funtime Foxy voi silti hyökätä Yenndon läsnäollessa.

Custom Night Muokkaa

Yenndo käyttäytyy samalla tavalla kuin Golden Freddy ensimmäisestä Five Nights at Freddy's -pelistä. Hän ilmestyy satunnaisesti toimistoon tuijottaen pelaajaa. Yenndon hyökkäyksen voi välttää katsomalla nopeasti kameraan. Jos pelaaja epäonnistuu, happipalkki häviää nopeasti pois ja Yenndo hyökkää.

Yenndo jumpscare

Yenndon jumpscare

Triviaa Muokkaa

  • Yenndo on ensimmäinen endoskeleton, joka voi tappaa suoraan pelaajan.
    • Hän on myös ensimmäinen endoskeleton, jonka sukupuoli on vahvistettu.
  • Yenndo on yksi viidestä animatronicista, joka ei esiinny varsinaisessa pelissä, eikä näy kameroissa. Muut ovat Bonnet, Lolbit ja Bon Bon.
  • Yenndolla ei ole myöskään ääninäyttelijää Funtime Foxyn, Electrobabin, Minireenan ja Lolbitin ohella.