FANDOM

Ennard
270-5
Hahmo
Sukupuoli mies
Ammatti -
Laji Animatronic-humanoidi
Aloitussijainti -
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's: Sister Location
Ääninäyttelijä Heather Masters (väärä loppu)
"Luulin, että tein kaikki oikein"

                    Ennard salaisessa huonessa, väärä loppu

Ennard on endoskeletonien yhdistelmästä muodostunut ja oletetuin päävihollinen pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Se alkaa toimia aktiivisesti vain viidennessä yössä ja vihamielisesti jos tietyt edellytykset täyttyvät.

Ulkonäkö Muokkaa

Ennard on valmistettu lukuisista animatronicien endoskeletoneista. Sillä todennäköisesti on joitain osia neljästä paikan päämaskoteista. Tätä tukee se seikka, kun Ennardilla on useita silmiä kehossaan, jotka kuuluvat niille neljälle päämaskoteille. Ennard vaikuttaa olevan varsin kookas muodoltaan ja ihmisen kaltainen. Sillä on myös pitkät hampaat, jotka ovat samanlaisia Balloran endoskeletoniin. Ennardilla on myös punainen nappi rinnassaan, sekä punainen nenä. Ennardilla on vain vasen silmä, oikeaa silmää hänellä ei ole lainkaan.

EsiintymisetMuokkaa

Oikea loppu Muokkaa

Viidennen yön lopussa, jos pelaaja seuraa Circus Babyn ohjeita, hän päätyy Scooping Roomiin, jossa voi nähdä Funtime Freddyn, Balloran ja Funtime Foxyn ruhot hajotettuina. Circus Babyn ääni (jonka takana on mahdollisesti Ennard) kertoo, että "he" tarvitsevat pelaajan ruumista. Silloin Scooper oletettavasti tappaa pelaajan.

Loppukohtauksessa Michael seisoo peilin edessä ja avaa silmänsä, jotka hehkuvat purppuroina.

Väärä loppu Muokkaa

Jos pelaaja ei seuraa Babyn ohjeita vaan kääntyy oikealle, hän päätyy Private Roomiin, jossa hänen on puolustauduttava käyttäen automaattisia ovia ja turvakameroita (ensimmäisen Five Nights at Freddy's pelin tyyliin). Jos pelaaja ei ehdi sulkea ovia tarpeeksi nopeasti tai virta kuluu loppuun, Ennard säikäyttää pelaajan ja peli päättyy. Jos pelaaja voittaa yön, hän päätyy katsomaan kodissaan viimeisen jakson sarjasta The Immortal and The Restless. Pian jakson päätyttyä, Ennard ilmestyy huoneeseen ja lopputekstit alkavat.

Triviaa Muokkaa

Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Five Nights at Freddy's Wikiä laajentamalla sitä.