FANDOM

FNAFSL CBE&R Layout

Circus Baby's Entertainment and Rental on sijainti, johon peli Five Nights at Freddy's: Sister Location sijoittuu. Sen omistaa yhtiö nimeltä Afton Robotics Oy.

Kuvaus Muokkaa

Circus Baby's Entertainment and Rental on maanalainen, ränsistynyt robotiikka tehdas, joka koostuu kymmenestä huoneesta. Kukin huone tarjoaa eri toimintoa. Tiloihin päästään hissin kautta.

Paikassa on kolme pääsalia - Ballora Gallery, Funtime Auditorium (auditorio) ja Circus Gallery.

Keskellä paikkaa sijaitsee Primary Control Module eli ohjausyksikkö, joka kontrolloi valaistusta Ballora Galleryssa ja Funtime Auditoriumissa, sekä antaa turvallisen hallitun sähköiskun Balloralle ja Funtime Foxylle. Tämä huone sallii pääsyn lähes joka toiseen huoneeseen tehtaassa.

Pohjoispuolella sijaitsee Circus Gallery.

Länsipuolella sijaitsee Ballora Gallery ja Breaker Room.

Itäpuolella sijaitsee Funtime Auditorium, joka sisältää myös Parts/Service -osaston, Scooping Room -tilan ja salaisen Private Roomin.

Historia Muokkaa

Circus Baby's Entertainment and Rental -tehtaan historiasta ei tiedetä paljoa. HandUnitin mukaan Circus Baby's -ravintola avattiin Freddy Fazbear's Pizzan "valitettavan sulkemisen jälkeen", koska "lava oli vapaana uudelle lasten viihdytyspalvelulle". Ei kuitenkaan ole tiedossa, mitä Freddy Fazbear's Pizzan sulkemista tällä viitataan, sillä ei ole varmaa, mihin Sister Location pelin tapahtumat ajoittuvat.

Tulossa pian....