FANDOM

Základní informaceEditovat

Třetí noc je třetí hratelná noc ve hře Five nights at Freddy's. Během této noci se hra stává mnohem obtížnější, protože animatronici se stávají o hodně agresivnější. V této noci většinou Chica opouští jako první Show Stage místo Bonnie. Zatím není známo, proč k tomuto dochází.

Obtížnost pro Foxy-ho se v tuto noc mění také, takže se může vynořit z Pirate Cove mnohem rychleji než v druhé noci. Jinak Golden Freddy se zdá, že v této noci se objevuje mnohem častěji než v jiné. Nakonec Freddy Fazbear v této noci už se začíná pohybovat, takže pokud není sledován, může vás chytit.

HovorEditovat

Voiceover3

„Ahoj, ahoj? Hey, vedeš si dobře! Většina lidí to nezvládne tak dlouho. Teda, já jsem tím myslel, ty víš, oni většinou odejdou na nějaký lepší místo. Nemyslel jsem tím, že zemřou... T-t-to není to, co jsem myslel. Uh, mimochodem, dneska ti nevezmu tolik času. Věci se začnout stávat skutečnými dneska.

Uh.. Hele, poslouchej, mám nápad: pokud se stane, že tě chytnou, a ty nechceš být nacpát do kostýmu,uhh, zkus hrát mrtvého. Ty víš, jakoby jsi ochabnul. Je tu šance, uh, že si možná budou myslet, že jsi prázdný kostým. Na druhou stranu, kdyby si mysleli, že jsi prázdný kostým, nejspíše by zkusili... narvat endoskeletona do tebe. Zajímá mě, jak by toto fungovalo. Jo, nech to být, zapomeň na to. Prostě nejlepší možnost je, aby tě nechytli.

Um... Ok, ponechávám ti to tam. Uvidíme se na druhé straně.“

-Phone Guy, Třetí noc

StrategieEditovat

Strategie levých dveříEditovat

Je zde možnost přežití v nocích 1-3. Hráč zavře jedenkrát levé dveře a to v tu dobu, kdy bude mít 90% energie. Potom je otevře, když bude mít 8% energie a čeká do 6 do rána. Ale toto nemusí fungovat, jestli na vás zaútočí Foxy (ale vy ho zastavíte) předtím, než budete mít 90%.

Cove, Freddy a světlaEditovat

Nejčastější strategií pro noci 3 - 6 je tohle dělání ve správném pořadí:

  1. Kontrolování Pirate Cove, kvůli Foxymu
  2. Kontrolování Freddyho, kdekoliv je. Kontrolování ho může zpomalit.
  3. Kontrolování obou světel na chodbě.
  4. Kontrolování energie
  5. Opakovat