FANDOM

Supply Closet

Supply Closet (CAM 3) je lokace ve hře Five Nights at Freddy's ve Freddy Fazbear's Pizzerii.

Bonnie se zde může někdy zastavit když prochází Západní Chodbou (West Hall). Také se zdá, že je to jediná místnost, která má kameru připevněnou na stropě. Díky tomuto nám dává pohled shora.

Jelikož zde můžeme vidět pouze Bonnieho nebo prázdnou kameru, postrádá sledování této místnosti smysl.

Vzhled

Supply Closet je malá místnost s policí naproti dveřím, na které se nachází různé označené lahve (pravděpodobně mycí prostředky atd.).

Supply Closet

Prázdný kumbál.

Na vzdálené stěně se nachází opřené koště, vedle kterého je zmuchlaný kousek papíru.

Vedle koštěte se nachází mop v kyblíku. Na stropě visí žárovka, která osvětluje podlahu pod ní.

Podlaha a spodní části zdí jsou tvořeny z bílých a černých kachliček, které jsou skoro po celé pizzerii. Jdou zde také vidět dveře.

Podrobnosti

  • Toto je jedna ze tří místností kudy může projít pouze jeden animatronik (Bonnie). Ostatní jsou: Pirate Cove (Foxy) a Backstage (opět Bonnie).
  • Supply Closet je jedna z nejméně navštívených místností ve Freddy Fazbear's Pizzerii, takže je tuto místnost téměř zbytečné sledovat.
  • Kamera v této místnosti původně sledovala její zadní část z pravého dolního rohu místo levého horního, jak bylo naznačeno obrázky z betaverze hry.
  • Supply Closet kamera je jediná kamera ve Five Nights at Freddy's která se nepohybuje z leva do prava, ale namísto toho zůstává na místě.
  • Supply Closet je jediná lokace která má pouze dva vzhledy kamery - buď s Bonnie-m, či bez něj.
    • To bude tím, že Bonnie je jediný animatronik, který tudy prochází. Proto má pouze jednu pozici v místnosti.