FANDOM

Springtrap je hlavní záporák a jediný hmotný animatronik ve hře Five Nights at Freddy's 3. Zárověň je také jedinou postavou, která může ukončit hru (Phantom animatronici vás pouze vystraší).

Vzhled Editovat

Springtrap je zničený model SpringBonnieho. Je to silně poškozený animatronik králičího typu barvy špinavě žluté až zelené. Velká část jeho pravého ucha chybí a místo ní z kostýmu vyčuhují dráty. Celé Springtrapovo tělo je roztrhané a skrz díry lze vidět dráty a konstrukci. Na pravé ruce mu chybí prostředníček. Jeho oči jsou bledě šedé, i přesto ale v průběhu jumpscaru mají žlutý nádech (pravděpodobně kvůli přesvětlení). Při bližším pohledu můžeme skrz díry v kostýmu vidět pozůstatky lidských orgánů a cáry fialového oblečení (pozůstatky po Purple Guyovi). V hlavním menu je možno zahlédnout ve Springtrapově otevřené čelisti jakousi mumifikovaně vypadající lidskou hlavu, kterou lze také zahlédnout při jeho cestě přes CAM 15.

Lokace Editovat

Springtrap navštěvuje všechny kamery i ventilace a na každou kameru má dvě pozice (kromě CAM 01 a ventilačních kamer). Nemá žádnou startovní pozici, většinou však začíná cestu z kamer CAM 07, CAM 08 a CAM 09.

Chování Editovat

SpringtrapJumpscareFromLeft

Springtrap útočí zleva

SpringtrapJumpscareFromRight

Springtrap útočí zprava

Pohybuje se v odloučenějších místech v kamerách, očividně pokoušejíc se skrýt se před pohledem hráče. Poblíž kanceláře na hráče nejdříve číhá za oknem. V některých situacích nakukuje dveřmi do kanceláře, poté vejde do kanceláře a ukončí hru. Jak zmínil Phone Guy v telefonátu v druhé noci, Springtrap je vysoce citlivý na ruchy a zvuky v okolí a bude tím pádem následovat jejich zdroj (pokud je v doslechnutelné blízkosti). To však má háček, jelikož jako zvuk počítá i houkání alarmu v kanceláři při chybě ventilace.

Historie Editovat

Při pozorném poslouchání telefonátů a nahrávek lze zjistit, že pro většinu kostýmů je nemožné, aby je nosil člověk. To však neplatí pro kostýmy s mechanismy spring-lock, které má nainstalován například i kostým Springbonnieho. Springbonnie však byl nahrazen novějším animatronikem a byl i s kostýmem ponechán v zapomnění ve skladišti. Poté do dění však zasáhl Purple Guy, který v pizzerii zavraždil pět dětí a nacpal je do kostýmů robotů. Když se po několika letech vrátil, probudil duše oněch dětí, které ho následně obklíčili ve skladišti (viz minihra páté noci FNaF 3). Purple Guy se v zoufalství shoval do Springbonnieho kostýmu. Vtom se však staré animatronikovy díly daly znovu do provozu a rozmačkaly Purple Guye uvnitř. Třicet let později se odehrává hra Five Nights at Freddy's 3, ve které v 6té noci Fazbear's Fright vyhoří. Co se stalo při požáru se Springtrapem není známo.

Podrobnosti Editovat

  • Od verze 1.031 Springtrap vydává zvuky při přesouvání
  • Pokud Springtrap nahlíží dveřmi a vy jste blízko šesté hodiny ranní, doporučuje se neprovádět žádné pohyby, jinak Springtrap zaútočí okamžitě
  • Jeho jméno je pružinová past spring= pružina trap= past
    • Někteří lidé mají názor, že jméno pochází z incidentu, kdy staré spring-lock mechanismy uzavřely Purple Guye uvnitř kostýmu do pasti