FANDOM

Show Stage (CAM 1A) je lokace ve Five nights at Freddy´s uvnitř Freddy Fazbear´s pizzerie , je to také základní kamera.

Show Stage je lokalizovaná v rohu(pravděpodobně v Dining Area), kde Freddy Fazbear a jeho přátelé hrají muziku pro děti a mládež přes den.

Ve Five nights at Freddy´s 2 během cutscen mezi nocmi může hráč vidět Freddy Fazbear´s pizzerie očima Freddyho ze Show Stage.

Vzhled

Vypadá to , že Show Stage je v rohu místnosti , kde jsou tři animatronické postavy , a je to místnost , kde mají animatronici hrát hudbu během dne. Na zdi za animatronikama je dekorace , kterou představují mraky. Na zdi jsou také bíle a černé čtverce.
Show stage nocamera

Bonnie , Chica a Freddy Fazbear na Show Stagi.

Podlaha neni viditelná během hraní nebo na konci hry kdy Mike Schmidt dostane svojí výplatu. Avšak , při bližším pozorování traileru to vypadá , jako kdyby na Show Stagi byla dřevěná podlaha.

Okupanti

Show Stage je okupována Bonnim , Chicou a Freddym Fazbearem.

Bonnie a Chica jsou vždy první kteří opouští Show Stage , Bonnie především v brzejších nocích. Avšak Freddy neopustí Show Stage do 3 noci. Také v jakékoliv noci je možné , že Freddy se bude koukat přímo do kamery když je na Show Stagi , docela vzácně , toto se může stát pouze když Chica a Bonnie opustili Show Stage.

Podrobnosti

  • Show Stage a kancelář jsou jediné místnosti ve kterých se dá vidět více animatroniku najednou.
  • Když jeden animatronik opustí Show Stage , dva zbývající animatronici mají viditelně měnší změni , například jiná pozice nebo směr kterým se koukají.
  • Místnost také vypadá že se změní po tom co animatronik opustí místnost , například to vypadá , že většina detailu na zdi zmizí.
  • Freddy nemůže opustit Show Stage dokud Bonnie a Chica neopustí Show Stage , a to i když jeho A.I level je nastaven na 20 , a Bonnie a Chica na 0 v Custom Night.
  • Toto je také pravdivé pro drůhou hru , Five Nights at Freddy´s 2 , kde Freddy a Toy Freddy opustí Parts/Service or the Show Stage , respektive , dokud nejsou ostatní animatronici aktivní.