FANDOM

Základní informace Editovat

První noc je první hratelná noc ve hře Five Nights at Freddy's, a zároveň je to první hratelná noc v Demu. Tato noc je nejlehčí noc ze všech, jelikož jsou aktivní pouze Bonnie a Chica.

Hovor Editovat

"Haló, haló? Uh, Chtěl bych vám nahrát zprávu, abych vám pomohl se usadit na Vaši první noc. Ehm..ve skutečnosti jsem v té kanceláři pracoval před Váma. Zrovna shodou okolností dokončuji svůj poslední týden. Takže, vím že to může být trošku přetěžující, ale od toho jsem tu já, abych Vám řekl, že není čeho se bát. Eh, budete v pořádku. Takže se pojďme zaměřit na to, abychom Vás dostali skrz Váš první týden. Okay?

Uh, nejdříve je tu něco co Vám bych vám měl přečíst, a to pozdrav od společnosti. Je to z hlediska legálnosti. Um, "Vítejte v pizzérii Freddy Fazbear. Magickém místě pro děti i pro dospělé, kde fantazie a zábava doslova ožívají. Společnost Fazbear Entertainment není zodpovědna za poškození majetku nebo vlastní osoby. Po objevení že poškození nebo úmrtí se v minulosti objevily, pohřešované osoby budou nahlášeny v průběhu devadesáti dní, nebo tak brzo jakmile budou všechny prostory vyšetřeny, vyčištěny a budou nahrazeny škody."

Blá, blá, blá...Vím že to nezní dvakrát nejlépe, ale vážně není čeho se bát. Eh...animatronici tu v noci bývají trošku podivní, ale obviňuju je snad? Ne! Kdybych byl já donucen zpívat ty samé stupidní písničky dvacet let a nikdy si nemohl dát sprchu? Pravděpodobně bych v noci byl taky trošku iritován. Takže pamatujte! Tyto osoby (tím myslí animatroniky) mají speciální místečko v srdcích tisíců dětí, takže mějte trošku respektu dobře? Fajn.

Takže, buďte trošku ve střehu, postavy mají v noci tendenci se toulat. Uh, jsou zanechání v jakémsi "režimu volného pohybu". Je to...něco o tom, že jejich kontakty a systémy jsou trošku zpřeházené, pokud se animatronici nechají dlouho vypnutí. Uh, kdysi měli tento mód i přes den, ale pak tu byl Kousanec roku '87. Jo...J-je zajimavé, že lidské tělo dokáže žít bez čelního laloku co?

Teď, když zvažuju Vaše bezpečí, jediný risk který Vás jako nočního hlídače čeká je že fakt, že když Vás ty postavy najdou po zavírací době, uh, tak Vás nerozpoznají jakožto člověka. S n-největší pravděpodobností Vás rozpoznají jako endoskelet bez svého kostýmu. Jelikož je to proti pravidlům pizzérie, pravděpodobně se Vás pokusí...násilím vecpat do Freddyho kostýmu. To by nebylo tak hrozné, pokud by nebyl plný drátů, různých hejblat a různých zařízení, nejvíc v oblasti obličeje. Uh, jediná část Vás který by byla vidět by byli zuby a oční bulvy čouhající z masky, heh.

J-jo, tohle Vám při nástupním pohovoru neřeknou. Ale v klidu, první den by neměl být problém. Zavolám Vám zase zítra! Eh..kontrolujte kamery, a pamatujte! Dveře zavírejte jen pokud je to nezbytné! Musíte šetřit energií. Dobře, dobrou noc!"

-Phone Guy, První Noc

Strategie Editovat

Strategie "Levých dveří"

Jelikož v této noci nevychází Freddy, je nejčastější strategie přežití zavření levých dveří a nekontrolovat kamery. Bonnie na Vás tak nezaútočí a Foxy taktéž ne! Pokud ze Show Stage odejde Chica, tak na Vás stejně nezaútočí pokud se nepodíváte na monitor!