FANDOM

Pohřešované děti, byl případ, který se stal v Freddy Fazbear Pizzeria, a je zmíněn v první, druhé a třetí hře.

Freddy's Pizza's Dark Truth

V první hře, můžeme občas vidět mnoho novinových výstřižků, které se někdy objevují místo cedulky Pravidla pro bezpečnost  (v East Hall Corner). Tyto výstřižky vysvětlují, že na konci června neurčitého roku, pět dětí postupně zmizelo v pizzerii... 

Policie má podezření, že muž byl oblečen do kostýmu, nejspíše použil kostým Golden Freddy nebo Springtrap, jak naznačil hovor v druhé hře noc šestá a lákal děti do zadní místnosti, kde je pravděpodobně zabil.

Brzy po této události animatronikům začala prosakovat krev a sliz kolem obličeje a začali vypouštět zápach, který jeden z rodičů přirovnal k mrtvým tělům. Toto vedlo k myšlence, že vrah nacpal děti do obleků. Nakonec se pizzerie uzavřela až do konce roku.

DětiEditovat

Náznaky o paranormálních aktivitách v pizzerii daly vzniknout spekulacím o tom, že duchové pěti zavražděných dětí (a dalších obětí) posedli animatroniky, což způsobuje jejich násilné chování.

Další teorie říká, že pohřešované děti byly nacpány do 4 kostýmů. To by vysvětlovalo "prosakování krve, slizu a zápach". Nikdo neví, co se stalo pátému dítěti, ale předpokládá se, že bylo nacpáno do kostýmu Golden Freddy-ho. 

VrahEditovat

Hra nepotvrzuje, zda muž odsouzený za incident byl vrah nebo jestli děti byly nacpány do kostýmů animatroniky. Vzhledem k tomu, že animatronikové zabíjí podobným způsobem (nacpáním do kostýmu), někteří fanoušci věří, že vrahové byli animatronici.

Jiní si myslí, že je zabil zaměstnanec (protože mohl mít přístup ke kostýmu a AI nastavení), ale noviny neříkají, že vrah byl zaměstnancem.

Ale je potvrzeno, že vrah je Purple Guy z Death Minigames. Po úspěšném dokončení páté noci v Five NIghts at Freddy's 3, hráč hraje za duši mrtvého dítěte, která čelí vrahovi v místnosti s čtyřmi dalšími mrtvými dětmi, které přihlížejí. Purple Guy se snaží schovat v kostýmu Springtrap-a, ale zemře. To také přišpívá teorii, že muž, který byl údajně odsouzen za vraždy (jak bylo zjištěno v novinových ústřižcích z prvního dílu) nebyl ve skutečnosti vrah, protože vrah je zabit během minihry.

Noční hlídačEditovat

Některé spekulace říkají, že vrahem by mohl být předchozí hlídač, což vysvětluje, proč animatronici vás tak moc chtějí zabít. Vzhledem k tomu, že vražda mohla dojít po pracovní době a duchové, kteří straší animatroniky, chtějí pomstu, tak si pamatují pouze něco málo o tom, že vrah byl noční hlídač.

Editovat

Purple Guy Death Gif 1

Purple Guy začíná umírat po porušení všech instrukcí, které řekl Phone Guy

  • Purple Guy porušil všechny instrukce k ''přežití'' ve Spring-Lock obleku a proto zemřel velmi brutální smrtí.