FANDOM

Pirate Cove je lokace ve Five nights at Freddy's , je to opuštěné místo ve Freddy Fazbear's pizzerii. Je to také domov animatronika Foxyho.

Vzhled

Pirate Cove je zavřen velkou , fialově nabarvenou oponou , dekorovaná hvězdami a třpytkami. Před oponou je také značka na které je napsáno " Sorry ! Out Of Order " , což se také může změnit na "IT'S ME" když Foxy odejde.

Dvě světla mohou být vidět na stěnách vedle opony. Take jsou zde hvězdy, které vysí ze stropu jako dekorace , podlaha je černobíla.
QBJASc2

Foxy zahalený v oponě.

Okupanti

Jediný okupant této lokace je Foxy. Žádný jiný animatronik zde nebude viděn. Foxy funguje na jiné mechanice než ostatní animatronici : jestli hráč kontroluje kameru této oblasti (CAM 1C) příliš moc nebo příliš málo , Foxy pomalu odejde z opony a bude sprintovat do kanceláře , Foxy tak dává hráči pár sekund aby zavřel dveře předtím , než Foxy vtrhne do kanceláře a zautočí na hráče.

Podrobnosti

  • V náhodných momentech jde slyšet zpívání z Pirate Covu , pravděpodobně od Foxyho.Zpěv je hlasitější pokud hráč přepkne na kameru Pirate Covu.
  • Toto je jedna ze tří lokaci kde je vidět pouze jeden animatronik , dalšími lokacemi jsou Backstage a Supply Closet .
  • Někdy , když Foxy opustí Pirate Cove , se cedula na které je obvykle napsáno "Sorry ! Out of Order" se může změnit na "IT'S ME" . Toto je doprovázeno Mikovo Schmidtovo halucinacemi.