FANDOM

Příběh

Rok 1983

Vzniká první restaurace Fredbear and Friends, ve které vystupuje Fredbear, Freddy Fazbear, Bonnie, Chica, Foxy avšak podle pěti prstů jsou to jak animatronici, tak kostýmy pro člověka, protože v té době ještě nevěděli jak je to nebezpečné. Potom se stal nějaký pružinový zkrat uvnitř kostýmu a zabilo to člověka. Proto vzali kostým Bonnie-ho, Chici, Freddy-ho a Foxyho a dali je do Safe Room. Potom vytvořili nového animatronika/kostým – Golden Bonnie-ho neboli Springtrap-a. Přidělili ho k Fredbear-ovy a restauraci přejmenovali na Fredbear’s Family Dinner.

Rok 1987

Ve Fredbear’s Family Dinner se koná párty aneb oslava kluka (Crying kid), který se animatroniků bojí. Čtyři kluci ho vezmou a odnesou ho k Fredbear-ovy. ,,Tak na TŘI! Raz….. Dva….‘‘ řeknou a vhodí kluka do Fredbear-ovy tlamy. Všichni se smějí, ale Fredbear zkousne. Právě se stal ‘‘Bite of 87‘‘. Toto dítě potom posedlo Fredbear-a později Golden Freddy-ho. Fredbear i Springtrap byli uschováni v Safe Room.

Vzniká nová restaurace s názvem Freddy Fazbear’s Pizza. Hlavní animatroni jsou nyní Freddy Fazbear, Bonnie, Chica, Foxy. Avšak buď kvůli vzhledu nebo zápachu byly ze součástek těchto animatronů vyrobeny tzv. Toy verze. Přesněji Toy Freddy, Toy Bonnie, Toy Chica a Mangle. Asi po týdnu se však noví animatronici sešrotovali kvůli nějaké poruše.

Rok 1993

Pizzerie se znovu otevírá. Nyní jsou tu však jenom čtyři roboti – Freddy Fazbear, Bonnie, Chica, Foxy. Byly totiž opraveni. Nějakou tu dobu po otevření se zde odehrává první vražda. Purple Guy zabije první dítě před restaurací, a duch tohoto dítěte posedne Puppeta. Další čtyři děti zabije v restauraci. Pomocí kostýmu Golden Freddy-ho je naláká do zadní místnosti, kde je kuchne(zabije). Policie ale zatkne jiného týpka, který je potom propuštěn. Těla se nikdy nenašla, protože je Purple Guy rozřezal a vhodil do kostýmů animatroniků. Proto z nich potom vycházel zvláštní smrad a tekla tekutina podobná krvi. Tyto duše posedly animatroniky. Přes všechno snažení se zůstat v showbyznysu se pizzerie zavírá……. Na dobro. Po tomto zavření se Purple Guy vloupá do pizzerie a animatroniky zničí. Ale to nepočítal s tím, že tím uvolní jejich duše, trouba. Snažil se před nimi utéct. Běžel do Safe Room, kde ležel Springtrap. Schoval se do něj, ale kvůli špatnému zacházení a nepříznivým podmínkám ho kostým zabil.

Rok 2017

Našla se stará pizzerie. Kvůli jejímu zničenému stavu ji znovu otevřeli jako horrorovou atrakci s názvem Fredbear’s Horror Fright. Našli zde různé kostýmy atd. Asi po měsíci pizzerie vyhořela. Springtrap, kterého posedla duše Purple Guy-e, shořel s ní. Mohla za to asi vadná elektroinstalace.