FANDOM

Pátá noc je pátá hratelná a poslední noc v hlavní hře v Five Nights at Freddy's. Na začátku hráč bude přivítán telefonním hovorem, kde slyší hluboké a zkreslené hlasy a končí s animatronickým skřípáním. 

Tato noc je extrémně obtížná a to i přes to, že hráč má obrovské zkušenosti, protože všichni animatronici jsou aktivní a Foxy často ubírá energii tím, že bouchá na dveře. To může nakonec vést k výpadu energie, což vede k nevyhnutelné smrti s laskavým doprovodem Freddyho.

HovorEditovat

Voiceover5

Poznámka: Telefonát není mluven Phone Guyem. Nejspíše ho mluvil někdo z animatroniků, který má hluboký hlas. Když je audio přehráno pozpátku, tak je těžko pochopitelný a těžko přeložitelný, překroucený.

Zatímco co mnoho různých překladů existuje, nejpravděpodobnější je, že je to výňatek z knihy Autobiografie Yogi od Paramhansa Yogananda. Nebylo to potvrzeno, ale vzhledem k shodám v textu je to velmi pravděpodobné.

ZChanged

(Vynecháno: Pane), je politováníhodné, že hmota zemědělských rozvojů (vynecháno: ne) urychlila Fuller použitím svých nádherných mechanismů. Nebylo by snadno možné použít některé z nich v rychlých laboratorních experimentech pro indikaci vlivu různých druhů hnojiv na růst rostlin?

Máte pravdu. Nespočet použití (vynecháno: Boseovych nástrojů) bude provedena budoucí gener- (vynecháno: vědci) málokdo ví, že současná (vynecháno: odměna; to je dost, že mají) radost z tvůrčí (vynecháno: služby)

-Výňatek z Autobiografie Yogi-ho od Paramhansa Yogananda

StrategieEditovat

Světla, Freddy a CoveEditovat

  1. Zavřít pravé dveře (aby Freddy nemohl do kanceláře)
  2. Zkontrolování Pirate Cove kvůli Foxymu
  3. Zkontrolování obou světel na chodbě. Pokud je na chodbě Bonnie nebo Chica, zavřít dveře.
  4. Opakovat