FANDOM

Mike Schmidt je hlavní postavou ve hře Five nights at Freddy´s. Je to bezpečnostní strážce který pracuje ve Freddy Fazbears pizzerii. Hra je hrána z pohledu první osoby , přes Mikovo oči.

522

Mike Schmidt obdržuje svojí výplatu způsobem checku.

I přes malý plat a veškeré nebezpečí , Mike každou noc pokračuje ve své práci až do konce týdne z neznamých důvodu. Na konci 5 noci dostane Mike Schmidt výplatu v hodnotě 120 $.

Na konci 6 noci dostane další výplatu v hodnotě 120.50 $ který tedy přidává padesát centů navíc.Také obdrží psání od svého šéfa , zde se píše že "získal nějáký přesčas!"Po dokončení Custom Night dostane notice of termination.

Vzhled

FNAFGameOverBrightened

Přisvětlený Game Over obraz.

Tady není žádný možný způsob , jak viděl Mikovo fyzický a psychický vzhled ve hře , jelikož hráč hraje v pohledu první osoby po celou dobu hraní.

Jediné částí Mika jdou vidět na Game Over obrazu , jeho zuby a oči , poté co byl přestrojen do Freddy Fazbear kostýmu.

Charaktér

Velice málo je známo o Mikovo charakteru . Proč by pracoval v selhávající Freddy Fazbear pizzerii , kde dostává minimální plat a má deprese?

Podrobnosti

  • Mike Schmidt je první člověk uveden v Serii Five nights at Freddy´s s fyzickou podobou , druhým je Purple Guy z Five nights at Freddy´s 3 , kde odhaluje svojí mrtvolu na třech vzácných obrazech.
  • Z přisvětleného Game Over obrazu jde vidět , že Mike schmidt má modré oči.