FANDOM

Děj Editovat

Five Nights at Freddy's 2 se odehrává v časové linii před Five Nights at Freddy's 1 a 3.

Jakožto noční hlídač Jeremy Fitzgerald musíte přežít šest nocí v pizzerii Freddy Fazbear's Pizza. K dispozici máte monitor pro kontrolování kamer. Tentokrát však, narozdíl od prvního dílu, nemusíte kontrolovat energii a jediný omezený zdroj je baterie svítilny. V této hře jsou hlavní animatronici Toy Freddy, Toy Chica, Toy Bonnie, Balloon Boy a Mangle. Narazíte i na staré animatroniky Withered Freddy, Withered Chica, Withered Bonnie a Withered Foxy. Kromě nich se můžete setkat s Balloon Boyem (BB), který vám, pokud se včas neschováte, ukradne baterie ze svítilny. Na CAM 11 (Prize Corner) naleznete hrací skříňku. Podle Phone Guye tato hrací skříňka odhání The Marionette, což je loutka která podle mnoha teorií a podle samotného Phone Guye vždycky myslí... a může jít kamkoliv. Tím se naznačuje, že samotná loutka ovládá posedlé animatroniky! Novinkou v této hře kromě hrací skříňky oproti prvnímu dílu je i prázdná hlava Freddyho. Ta slouží k tomu abyste oklamali animatroniky v hale, ve ventilačních šachtách nalevo a napravo, anebo animatroniky kteří se dostanou až do vaší kanceláře. Pokud hlavu nenasadíte dost rychle, animatronici provedou klasickou jumpscare scénu. 

  • Vždy se ujistěte, že jste nabili hrací skříňku předtím, než jste začali hledat animatroniky!
  • Jako u první hry, musíte přežít od 12 AM do 6 AM.
  • Freddyho hlava neoklame The Marionette (ta se po vybití Music Boxu tak jako tak stane nezastavitelnou), a Foxy (pro její odehnání musíte blikat baterkou do chodby, ve které se promenáduje).

Sedmá noc

Jako u první hry, se po dokončení šesté noci odemkne noc sedmá, která slouží k tomu, abyste si sami nastavili úrovně animatroniků. Tuto noc však není žádný hovor od Phone Guye a hrajete za jinou postavu zvanou Fritz Smith, což podle komunity jsou složeniny jmen dvou nočních hlídačů (Fritz - Jeremy Fitzgerald, Smith - Mike Schmidt). Hra vám již nabídne několik výzev. Za projetí jednotlivých výzev se Vám na vašem stolku objeví jednotliví plyšáci. Za projetí jakékoliv výzvy ze sedmé noci se Vám v hlavním menu objeví třetí hvězdička a navíc na stole v kanceláři dostanete k výzvě příslušného plyšáka (Toy Bonnie, Toy Chica...).