FANDOM

Základní informace Editovat

Druhá noc je druhá hratelná noc ve hře Five Nights at Freddy´s, a zároveň je to poslední hratelná noc v Demu. Od téhle noci se obtížnost začíná sama zvyšovat, jelikož se začíná aktivovat Foxy a nutí hráče, aby změnili a přizpůsobili svůj styl hraní jeho aktivaci.

Bonnie a Chica jsou zhruba podobní jako v první noci. Také je to poslední noc, kde sám Freddy Fazbear nezaútočí, pokud hráč nepříjde o veškerou energii.

Hovor Editovat

"Uhh, haló? Haló? Uh, no, jelikož posloucháte tuhle zprávu a přežili jste do druhého dne, uh, blahopřeji! N-nebudu tentokrát mluvit tak dlouho, protože Freddy a jeho skupina se stávají aktivnějšími jak týden pokračuje. Uh, nebyl by možná špatný nápad kouknout se na ty kamery zatímco mluvím, abyste se ujistil že všichni jsou na svých obvyklých místech. Pro jistotu...

Uh... zajímavé je, že sám Freddy ze Show Stage moc často nevychází. Slyšel jsem, že bývá aktivnější ve tmě, takže, hey, hádám že to je další důvod šetřit s energií, co? T-taky bych chtěl upozornit na důležitost používání vašich světel u dveří. Jsou slepé body na kamerách a to jsou ty rovnou za vašimi dveřmi. Takže pokud... pokud něco nebo někoho nemůžete najít na svých kamerách, buďte si jistí, že zkontrolujete ta světla. Uh, nejspíš budete mít jen pár vteřin na reakci... Uh, né že byste byl v nějakém nebezpečí samozřejmě. To nenaznačuji. Taky Vám radím, abyste jednou za čas zkontroloval Pirate Cove. Charakter v ní se zdá být unikátní tím, že se stává aktivnějším, pokud kamera bude delší dobu vypnuta. Hádám, že nechce být sledován. Nevím. Každopádně jsem si jist, že máte vše pod kontrolou. Uh, zítra nashledanou.

-Phone Guy, Druhá noc

Strategie Editovat

Strategie levých dveří

Tato strategie funguje stejným způsobem, jako fungovala v První noci, ale je to obtížnější, vzhledem k tomu, že Foxy je více agresivní a může dvakrát za noc. První klepání vezme 1% energie, ale to druhé již 6% energie, což způsobí, že 6 AM nebude dřív, než Vám dojde energie.

Je možnost, že Freddy vám dá šanci, pokud budete "hrát mrtvého", čímž se myslí, že se hráč nebude hýbat, ale není to zaručeno!