FANDOM

Jídelna je lokace v Five Nights at Freddy's a nejrozsáhlejší prostor v Freddy Fazbear's Pizzeria.

DiningAreaNoCamera

Jídelna je většinou první místo, které Chica navštíví hned po té, co se stane aktivní, ale Bonnie se většinou jídelně vyhne a teleportuje se blíže k hráči. Občas chodí před kamerou tak, že jsou jenom jejich siluety viditelné. Freddy Fazbear může být viděn vzadu místnosti v pozdějších nocích.

Tato místnost se také objevuje v Five Nights at Freddy's 2, po každé dokončené noci. Na rozdíl od první hry není vidět z kamery, ale z Freddyho pohledu z jeho místa na Show Stage.

Vzhled

Cam1b
Jídelna vypadá jako velký pokoj vybavený šesti stoly ve třech řadách, připravený pro oslavy. Ve tmě zdi jídelny nejsou vidět. Stoly jsou pokryty bílými ubrusy s konfetovými vzory. Ve středu stolů, seřazených za sebou, jsou různobarevné párty kloboučky. Židle jsou seřazeny po obou stranách stolů. Tyto židle se můžou pyšnit konfetovými vzory také a na každém opěradle je velká zlatá hvězda. Podlaha je zdobena modrými a červenými dlaždicemi. Místnost je příliš tmavá na to, abychom viděli nějaké východy či vchody.

Podrobnosti

  • Toto je jediná místnost, kde můžou projít všichni tři animatronici.
    • Technicky Foxy tudy prochází také, protože Pirate Cove je propojen s jídelnou, jenom ho nikdy při tom nevidíme.
  • Pokud je Chica v jídelně, je vyfocena a obrázek po té zvětšen, můžeme vidět zuby jejího endoskeletona.
  • Mergedboth

    Chica a Bonnie naráz v jídelně, fotka je upravená.

    Když uvidíme upravený obrázek, kde Chica a Bonnie jsou naráz v jídelně, tak uvidíme, že Bonnie je menší než Chica z neznámých důvodů.