FANDOM

Backstage (CAM 5) je lokace ve hře Five Nights at Freddy´s ve Freddy Fazbear´s pizzerii. V této místnosti se nachází části animatroniků, pro případ, že by se animatronici rozbili během dne.

Bonnie se v této lokaci může občas vyskytovat když jde cestou do kanceláře. Někdy může dokonce Bonnie koukat přímo směrem do kamery, s animatronickýma očima.

Vzhled

Backstage je malá místnost která se vyskytuje na levé straně Show Stage, je používaná na udržování animatronických součástek. Podlaha je černobílá, uprostřed místnosti je malý stůl, na kterém sedí Endoskeleton a hlava Bonnieho.

Backstage nocamera

Backstage

Na levé straně místnosti je polička, na které jsou čtyři Bonnieho hlavy , jedna Chicy a tři Freddyho Fazbeara.

Game Over obraz

Po tom, co je hráč chycen animatroniky, objeví se obraz backstage , kde je kostým Freddyho Fazbeara ze kterého jdou vidět oči a zuby v tlamě kostýmu. Toto naznačuje to, že hráč byl během smrti násilím přestrojen do kostýmu Freddyho Fazbeara. V pravém dolním rohu je napsáno Game Over.

5NAF

Game Over obraz.

Podrobnosti

  • Po zobrazení Game Over obrazu má hráč vzácnou šanci že se mu objeví obraz Bonnieho bez očí.
  • Pouze jeden animatronik (Bonnie) prochází touto místností. Jediné další místnosti jsou Supply Closet (Bonnie) a Pirate Cove (Foxy).
  • Kamera backstage byla původně za dveřmi backstage , jak jde vidět v beta obrazech monitoru.