Šestá noc je bonusová noc v Five Nights at Freddy's. Lze jí odemknout dokončením páté noci.

Věří se, že tato noc je nejtěžší ze všech (když nepočítáme 20/20/20/20 v Custom Night). Často se nazývá "Nightmare mode". Všichni animatronici jsou aktivní a hráč musí být velmi opatrný, aby tuto noc dokončil. Na začátku této noci neprobíhá žádný hovor ani nahrávka.

Po dokončení, hráč uvidí lehce upravenou verzi stejné obrazovky, která se zobrazí i po dokončení páté noci, která nyní říká: „Vydělal jste si přesčas!“ a plat je navýšen o 50 centů. Lístek je taky světle růžový místo světle zelené a datum je 11-13-XX. Hráč taky bude mít titul "Zaměstnanec měsíce" místo "ocenění zaměstnance".

Po návratu na úvodní obrazovku, pod volbou "Šestá noc" je tu další možnost "Custom Night", kde si můžete určit obtížnost animatroniků. Navíc po dokončení hráč dostane druhou hvězdu pod nápisem Five Nights at Freddy's.

TipyEditovat

  • Freddy Fazbear je mnohem nebezpečnější než v ostatních nocích. Je doporučeno, aby se hráč hlavně věnoval pozorování Freddyho a Foxyho, pokud chce přežít.
  • Je doporučeno, aby hráč zavřel pravé dveře před tím, než se podívá na kamery, aby zkontroloval, kde Freddy je. Toto je také doporučené, když hráč hraje 4/20.
  • Nejlepší je, když hráč neustále sleduje Freddyho na Show Stage, pokaždé když zvedne monitor. Pokud nekontroluje dostatečně rychle, Freddy může rychle změnit pozici, kontrolování mu v tom zabrání. Hráč by měl pozorně poslouchat, jak hlasitý je Freddyho smích, čím je hlasitější, tím blíž je.
  • Kontrolování pouze Pirate Cove a Show Stage, aby se Foxy a Freddy od vás drželi co nejdále, potom zkontrolovat obě světla na chodbě, nakonec tohle opakovat až do konce noci, je doporučeno k přežití.

1 AM, mělo by se mít 80% energie. 2 AM, mělo by se mít 60% energie. 3 AM, mělo by se mít 40% energie. 4 AM, mělo by se mít 25% energie. 5 AM, mělo by se mít 9% energie.