FANDOM

Základní informaceEditovat

Čtvrtá noc je čtvrtá hratelná noc ve hře Five Nights at Freddy's. Freddy Fazbear se stává velmi aktivní v této noci a je vyzbrojen vědomostmi o taktice hráče z předešlých nocí. Toto je noc, kde se hra stává brutální; Freddyho je velmi těžké předvídat a pochopit.

Aby toho nebylo málo, Chica a Bonnie opouštějí jeviště skoro hned po 12 AM. Od této noci, kdy Bonnie a Chica jsou ve West Hall a East Hall Corners, jejich hlavy budou škubat a jde také slyšet robotické mumlání; stejný zvuk, když hráč má halucinace. Taky Foxy je neuvěřitelně aktivní v této noci, někdy už může koukat za záclonou ještě před 1 AM a může zaútočit docela brzy, jestli není kontrolován pravidelně. Telefonát v této noci ukazuje, že Phone Guy mohl být zabit jedním, několika nebo dokonce všemi animatroniky.

Je teorie, že zabití Phone Guy byla týmová práce. Podivné sténání, které vydává Chica a Bonnie, Foxyho bouchání na dveře, Freddyho znělka (když dojde energie) a Golden Freddyho výkřik, toto vše bylo slyšet v hovoru. Toto ukazuje možnost, že Phone Guy byl schopen kontrolovat situaci pomocí jeho nejlepších znalostí a dovedností, ale ke konci jeho úsilí bylo marné.

HovorEditovat

4

Haló, haló? Ahoj! Hey, wow, čtvrtá noc. Věděl jsem, že to dokážeš. 

Uh, hey, poslouchej, možná zítra nebudu okolo, abych ti mohl poslat zprávu. *zvuk klepání na dveře* To-toto bude špatná noc pro mě. Um, js-jsem docela rád, že jsem ti nahrál zprávu *odkašlání* uh, když jsem mohl.

Uh, hey, udělej mi laskavost. *buch buch* Mohl by jsi někdy, uh, zkontrolovat ty kostýmy uvnitř, v té zadní místnosti? *buch buch* Zkusím to vydržet, než to někdo zkontroluje. Možná to nebude tak špatný. *buch buch* Uh, já-já-já-já jsem se vždycky zajímal, co je v těch prázdných hlavách tam. *zvonkohra hraje*

Víš... *sténání* oh, ne - * hluk, následovaný skřípáním animatroniků*

- Phone Guy, závěrečný hovor

StrategieEditovat

  • Freddy je neuvěřitelně zvláštní a stává se mnohem obtížnější, jako jeho pohyby, zpočátku se zdá, že nemá předvídatelnost k nim. Jeho pohyby jsou mnohem častější než u předchozí noci, což znamená, že se stává hlavní hrozbou této noci.
  1. Kontrolování obou světel na chodbách
  2. Kontrolování Foxy-ho a Freddy-ho.